חינוך

מספר לסרט: מעודדים קריאה בבית ספר אביגור

התוכנית פועלת בהצלחה זו השנה השמינית, כשבשנת הלימודים תשע"ט נלמדות היצירות הבאות: "מיץ פטל" לכיתות א', "ספר הג'ונגל" לכיתות ב', "הנסיכה והצפרדע" לכיתות ג', "שמונה בעקבות אחד" לכיתות ד', "האי ברחוב הציפורים" לכיתות ה' ו"צ'רלי בממלכת השוקולד" לכיתות ו'. הודות לתכנית, כלל גיבורי הספרים יוצאים ממחוזות הדמיון מתוך דפי הספר ומתעוררים לחיים על גבי המסך הגדול.
כלל יצירות הספרות נלמדות תוך התאמת התכנים לשכבות הגיל השונות ותוך קידום פעילויות המאפשרות ביטוי אישי יצירתי של כל תלמיד ותלמידה, לצד עידוד חדוות הקריאה והצפייה הקולנועית. כך לדוגמה, תלמידי כיתה ו' 2 יצאו למסע בעקבות ספרו של רואלד דאל, "צ'רלי בממלכת השוקולד", המציאו ממתקים יצירתיים כדוגמת בובת איש שוקולד שלא נגמר לעולם וסוכריה שלא נדבקת, יצרו משחקים שונים ואף הקימו חדר בריחה בנושא.
מתן בן ארי, תלמיד כיתה ו' בבית ספר אביגור: "חווית הקריאה הייתה מאוד מיוחדת. קראנו את הספר, צפינו בסרט וערכנו השוואה בין השניים. הלמידה היא יותר יצירתית ומעודדת אותנו לקריאת ספרים".

 

צילום: באדיבות בית ספר "אביגור"

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות