חדשות

צפו: כך כייסת סדרתית מחולון ונהג מונית מהאזור שדדו לאור יום עשרות אזרחים ונמלטו במונית

ב־30 באפריל 2018 בשעת צהריים ניגשה האישה לאזרח בן 63 ברחוב המגשימים בפ"ת כששטר כסף בידה וביקשה ממנו תרומה לצדקה. האזרח מסר לחשודה שטר של 50 שקלים, ומיד לאחר מכן ביקשה החשודה מהאזרח לברך את הגבר שישב ברכבו, והתרתה באזרח להניח את ידו על ראשו של החשוד בזמן מתן הברכה. אז, שלחה החשודה את ידה לכיסו של החשוד וגנבה שטרות כסף בסכום של כ־30,000 שקלים.

אירוע נוסף שתועד במצלמות האבטחה אירע ב־9 באוגוסט ברחוב אילת בתל אביב, אז ניגשה החשודה לעובד גלריה במקום, וביקשה שיחליף את השטר שהחזיר לה כעודף עבור מראה שביקשה לקנות. בזמן ההחלפה ניצלה את ההזדמנות, וגנבה מכיסו של בעל המקום את הארנק שהכיל 500 יורו, 800 דולרים ו־3,000 שקלים במזומן.

מקרה נוסף אירע ב־14 בנובמבר אותה שנה, ברחוב צלח שלום בפתח תקווה. האישה נכנסה לבית עסק לממכר פיצוחים. בשיטה דומה של הצגת שטר כסף, נצמדה למוכר וגנבה מכיסו כ־20,000 שקלים.

הסוף הגיע לפני שבועיים בדיוק, 13 בינואר, כאשר האישה נעצרה בביתה בחולון עם הגבר שעזר לה במקרי הגניבה, ומעצרם הוארך בבית משפט השלום בפתח תקווה. השבוע הוגש נגד כל אחד מהחשודים כתב אישום חמור המכיל 40 אישומים בעבירות של קשירת קשר לביצוע עוון וגניבה. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד השניים בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדם. החשוד הגיש ערר על החלטת המעצר, והיום יתקיים דיון בעניינו בבית המשפט המחוזי בלוד.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות