חדשות

ראשון לציון על הרגליים: יוצאים למאבק נגד סגירת קו הרכבת ראשונים- תל אביב

נציגי משרד התחבורה השיבו כי לא ידוע למשרד על איחורים קבועים, אך הובהר כי היות שמדובר ברשת רכבות, מצבים שמתרחשים במקומות שונים ברשת, אפילו במרחק רב, עלולים להשפיע על לוחות הזמנים. בנוסף, צוין כי לוחות הזמנים המפורסמים ע"י הרכבת נשמרים באחוזים גבוהים ביותר. אגף הרכבות נימק בפגישה מהן הסיבות שהביאו לשינוי תוואי השירות הרכבת וכן פורטו הקשיים להחזירו היום, הנוגעים למשאבים תשתיתיים ומחסור בציוד נייד. כמו כן הובהר לעירייה כי משרד התחבורה תומך נמרצות בקידום תשתיות תחבורתיות בעיר ראשל"צ, הן מסילתיות והן אחרות. כך לדוגמא, צוין כי בימים אלה יצא מכרז עבור הקמת מסילות רכבת בין ראשונים למודיעין, כשהלו"ז הצפוי לסיום הוא 2024-2025, מאחר וקטע משלים מראשונים לתחנת משה דיין נמצא באמצע תכנון מפורט, והלו"ז הצפוי לסיום הוא 2024-2025 .
המשרד טען כי הוא משקיע רבות בתחבורה ציבורית בראשל"צ, ומבקש את שיתוף הפעולה של העירייה וראש העיר לצורך זה, ולטובת שיפור השירות לתושבים. בסיכום הישיבה, נציגי המשרד ציינו כי בכוונת המשרד ורכבת ישראל לתעדף את החזרת הקו ראשונים לתל אביב בסדר עדיפות גבוה. עם זאת, הובהר לעירייה  כי בעת הזו לא ניתן להתחייב על מועד להחזרת הקו.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות