חינוךראשון לציון

מונתה מנהלת אגף על יסודי במנהל החינוך

אגף החינוך העל יסודי אמון על למעלה מ-17 אלף תלמידים הלומדים ב-17 בתי ספר על יסודיים. שרון נכנסת למערכת שמציגה עלייה מתמשכת באחוז הזכאות לבגרות. לפי תמונת החינוך שפרסם השנה משרד החינוך, ראשון לציון היא העיר המובילה בקרב הרשויות הגדולות בישראל באחוזי הזכאים לבגרות. אחריה ניצבות חיפה, תל אביב ונתניה. ראשון לציון עומדת בראש שבע הערים הגדולות בישראל באחוז הזכאות לבגרות בעיר עם 82% בזכאות בקרב הלומדים בעיר. אחוז הזכאות המתייחס למתגוררים בעיר גבוה יותר ועומד על 83.1%. זאת לעומת אחוז זכאות של 61.63% רק לפני שמונה שנים. ראשון לציון מצטיינת לא רק בציונים כי אם גם בערכים, לאחרונה פרסם משרד החינוך את נתוני ההתנדבות ברשויות, מהם עולה כי בראשון לציון מתנדבים למעלה מ-8,100 תלמידים מהשכבות י-י"ב. מעבר לנתונים אלו ישנם אלפי מתנדבים נוספים בקרב תלמידי העל יסודי, בין היתר בתנועות נוער, מרכזי נוער ועוד.

ראש מנהל החינוך, אטי אדר, אמרה: "פזית מכירה היטב את המערכת בעיר ומאידך את מערכת החינוך הארצית, אין לי ספק שעובדה זו, לצד יכולותיה, יובילו אותה להצלחה בתפקיד".

מנהלת אגף על יסודי, פזית שרון, הוסיפה: "זו זכות גדולה עבורי לחזור לראשון לציון לאחר שלוש שנים כמפקחת ארצית, ולהוביל את מנהלי בתי הספר להמשך הצלחות ולהישגים בתחומים שונים ערכיים חברתיים ולימודים. אין ספק שראשון "על המפה" ופורצת דרך בהיבטים חינוכיים רבים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות