חינוךבת ים

ההרשמה למוסדות החינוך לשנת הלימודים תש"פ תיפתח בקרוב

בבת ים כ־25,000 תלמידים מהגיל הרך ועד י"ב שפוקדים את 150 גני הילדים ואת 34 בתי הספר היסודיים והעל יסודיים שקיימים בעיר.

מערכת החינוך של בת ים צועדת בשנים האחרונות בראש ערי החינוך של ישראל, עם הישגים שמדי שנה מגיעים לשיאים חדשים, עם חינוך ששם דגש על יזמות ויצירתיות ועל ערכים, שמחנכים את הדור הצעיר לעשייה ולהתנדבות למען החברה והקהילה.

במהלך השנים האחרונות פותחו ויושמו במערכת החינוך בעיר יוזמות לימודיות רבות, וזאת בכדי להעניק את מיטב הכלים להצלחתם של תלמידינו מהגיל הרך ועד לסיום לימודיהם, וכל זאת תוך הקפדה על מענה לכלל התלמידים, כל אחד על פי צרכיו הייחודיים.

טיפים לרישום:

  • קראו בעיון את המידעון שקיבלתם לבתיכם ובו המידע על מוסדות החינוך ועל נהלי הרישום.
  • רצוי לבחור גן או בית ספר שקרובים לבית ואם ישנו יותר מילד אחד במערכת החינוך רצוי שמוסדות החינוך שלהם ימוקמו בקרבה האחד לשני.
  • יש לבחור יותר מגן או בית ספר אחד ברשימת האפשרויות.
  • אם יש שאלות או התלבטויות אל תהססו להתייעץ עם אנשי המקצוע שלנו – עם אגף החינוך, הנהלת בית הספר או הגן אליו אתם מעוניינים לרשום את ילדיכם.
  • הורים לילדי הגנים המעוניינים בצהרון יוודאו לפני הרישום שהגן אליו נרשמו מפעיל צהרון.

לפרטים מלאים על הליכי הרישום וקישור לאתרי הרישום  היכנסו החל מ-7.1 לאתר של עיריית בת ים www.bat-yam.muni.il

צילומים: דוברות עיריית בת ים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות