חינוך

לראשונה בראשון לציון: בתי ספר מנגנים גם בחטיבות הביניים

שר החינוך, נפתלי בנט, מסר: ״מוזיקה היא אחד מהערוצים החשובים ביותר בתרבות, הישראלית ובכלל. היא יוצרת חוויה, זיכרון ומשמעות. כשר החינוך של כל ילדי ישראל, אני רוצה לתת הזדמנות לכל תלמידה ותלמיד לפתח את הכישרון המיוחד להם באיזה תחום שיבחרו – באומנות, במדעים, בספורט וכמובן גם במוזיקה. בתוכנית החדשה לחיזוק והרחבת בתי ספר המנגנים, נוסיף כ־8 מיליון שקלים ונדאג שאת המנגינה הזאת אי אפשר יהיה להפסיק. בקבוצות לימוד קטנות יותר, עם תוכניות לימוד חדשות ובהוספת רשויות ומגזרים חדשים – יותר ויותר ילדים יוכלו להשתתף ולממש את הכישרון שלהם. ההשקעה בחינוך מוסיקלי היום תצמיח את המוסיקאים של מחר ותציב את ישראל במרכז פס הקול העולמי״.

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב, הוסיף: "לצד קידום המקצועות המדעיים אנחנו רואים בהעצמת לימודי האומנויות מקום מרכזי בטיפוח דמותו של הבוגר. לאור זאת, יצאנו לדרך עם תכנית חומש בתחום לימודי המוזיקה כאשר אנחנו שואפים להרחיב יותר ויותר את בתי הספר המנגנים, תוך שימת דגש על יישובים מעשרוני טיפוח נמוכים במטרה ליצור שוויון הזדמנויות. נמשיך לפעול במלוא המרץ לקידום המצוינות של התלמידים גם בתחום שכה חשוב בעולם החברתי שלנו, תחום המוזיקה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות