ראשון לציון

ראש העירייה הנחה: השלמת שדרוג חצרות כל גני הילדים בתוך שלושה חודשים

"אנו ערים לפניות התושבים בעניין חצרות הגנים ולכן אחת ההחלטות הראשונות שקיבלתי בתפקיד היא להאיץ עד למקסימום את קצב השלמת שדרוג כל גני הילדים בעיר", מסר קינסטליך. "סיירתי בגנים שעברו את השדרוג ואני רואה את ההשפעה החיובית על הילדים וצוות הגן". מינהל שפ"ע בראשות ראובן הרשקוביץ האמון על ניהול הפרויקט, הנחה את כל הקבלנים להתכנס ללוח הזמנים החדש וכאמור לסיים את העבודות בתוך שלושה חודשים.

סגן ראש העירייה, אבי חיים, הממשיך להחזיק בתיק שפ"ע ואף קידם את היוזמה, אמר: "אני שמח מאוד על היוזמה של ראש העירייה שהיה קשוב לרחשי הציבור והחליט להקצות משאבים לזירוז התהליך. באופן אישי הנושא חשוב לי כאב וכנבחר ציבור ואני סמוך ובטוח שהורי ראשון לציון יצאו נשכרים. אין לי ספק שתושבי ראשון לציון יהיו מרוצים מהמראה החדש".

יש לציין שבמקביל להוצאת החול מגני הילדים, נעשית גם פעילות תוכן בגני הילדים בהיבט איכות הסביבה. אגף קיימות וסביבה בעיריית ראשון לציון מקדם את מיזם "הצצה ירוקה" שבו מאות מגננות העיר לומדות ליישם את עקרונות איכות הסביבה בפעילות הגן. המיזם נעשה בשיתוף פעולה  עם אגף חינוך קדם יסודי של משרד החינוך ומפקחות על גני ילדים ממשרד החינוך.

צילום: עידן גרוס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות