רמת גן

כרמל שמה הכהן נפגש עם נשיא אונ' בר-אילן במטרה למנוע את מעבר האוניברסיטה לרשות גבעת שמואל: "בכוונתי לנהל מאבק ציבורי נחוש ובלתי מתפשר בנושא"

שאמה הכהן מבהיר שעם זאת, הוא לא אומר נואש וככל הנראה מסתמן מאבק של עיריית רמת גן בנושא, כפי שהוא מפרט: "כעת עלינו לשנות החלטה רעה זו. בכוונתי לנהל מאבק ציבורי נחוש ובלתי מתפשר בנושא. מעתה עיריית רמת גן בראשותי תעמוד כחומה בצורה בהגנה על האינטרסים של העיר ותושביה. גם בסוגיית האוניברסיטה, למרות נקודת הפתיחה הרעה – לא אמרנו את המילה האחרונה. אוניברסיטת בר אילן קשורה למעלה מ-50 שנה עם העיר רמת גן. האוניברסיטה היא מוסד לאומי ואין לאפשר הפיכתו לקורבן פוליטי. משרדי הממשלה השונים והרשויות השכנות הצליחו בשנים האחרונות לפגוע באינטרסים של תושבי רמת גן ולהעדיף אינטרסים אחרים על פנינו. זה נגמר. מעתה – הם ייאלצו לחשב מסלול מחדש", מצהיר שאמה הכהן.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות