חדשות

תלונה למבקר המדינה והתנועה לאיכות השלטון לפסילת מועמדותו של שמואל בוקסר לראשות נס ציונה, בעקבות תחקיר NEWS1 על "הקומבינה ההיסטורית של בוקסר"

לפי התחקיר: "בכל הישיבות הוחלט לאשר את הבקשות. שמואל בוקסר עצמו לא השתתף בהצבעה, הוא יצא מן הישיבה, בשל ניגוד העניינים שבו היה נתון. אולם כפי שניתן לראות בפרוטוקולים של אותן ישיבות, את מקומו מילא מי שהיה אז חבר מליאת מועצת העיר, חנן פרוקס".

על פניו התנהלות ראויה של בוקסר, אלא שהבעיה של אותו פרוקס, לא היה באותה עת חבר ועדת המשנה לתכנון ולבניה. לפי אתר ניוז 1: "ראיה לכך ניתן למצוא בפרוטוקולים של הוועדה המציינים את שמו כמוזמן לוועדה ולא כחבר הוועדה. הוא מופיע בפרוטוקולים אך ורק כמי שמחליף את בוקסר בעת יציאתו מן הוועדה, כיו"ר ועדת המשנה, בהצבעות שנגעו לענייניו הכלכליים המשמעותיים של בוקסר".

ופה מגיעה הבעיה הגדולה: על-פי כללי משרד הפנים, יו"ר ועדת תכנון ובניה יכול להיות רק חבר הוועדה, שמונה לתפקיד על-ידי חברי המליאה. במקרה של פרוקס, הוא כלל לא מונה באותה עת לחבר ועדת המשנה לתכנון ולבנייה ולכן, השתתפותו בהצבעה על התוכניות הייתה לא חוקית, לכאורה. התוצאה: ההחלטות שהתקבלו באותן הצבעות לגבי תכנית "מליבו", שהניבו מיליונים רבים לבוקסר עם בניית שכונת מליבו הנחשבת כיום לאחת משכונות היוקרה של נס ציונה, היו למעשה חסרות תוקף, על פי כללי וחוקי משרד הפנים.
אתר ניוז 1 פנה לתגובת בוקסר בעניין שהעדיף להשיב לקונית: "שמואל בוקסר פעל לכל אורך הכהונה לפי החוק. בכל ועדת משנה או ישיבת מועצה נוכח יועץ משפטי והכל נעשה בפיקוחו והנחייתו".

בעקבות פרסום התחקיר, גורמים בנס ציונה החליטו לפנות הבוקר למבקר המדינה ולתנועה לאיכות השלטון, כאמור, ולדרוש כי תורה לשמואל בוקסר להסיר את מועמדותו מראשות העיר נס ציונה.

 

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות