חדשות

מי מציע קו שאטלים חינם לתושבי ראשל”צ, חניונים תת קרקעיים ואפילו מנהרה לכביש 4, וכל זה כדי להיחלץ מהפקק?

ראשון לציון היא אחת מ-4 הערים הכי גדולות והכי צפופות בישראל. עקב גידול האוכלוסייה המואץ כבר שנים שעיריית ראשון לציון מנסה להתמודד עם עמוסי התנועה ומצוקת החנייה שהופכת עם הזמן לבלתי נסבלת. יש אמנם לא מעט אזורי חנייה הפרוסים בעיר, אך במהלך היום רוב המקומות הללו תפוסים על ידי תושבים ומבקרים. במקביל, הכניסות והיציאות לעיר נהפכות לעמוסות מרגע לרגע.

ללא ספק מדובר בתחום בו המועמדים השונים לראשות העיר צריכים לשים פתרונות מעשיים על השולחן אשר יתנו מענה נקודתי ובו זמנית מענה לטווח הארוך. בקמפיין החדש שלו, “תחבורה וחנייה by דורון אוזן”, נותן לדבריו אוזן תקווה, כי יש סיכוי שיום אחד נחזור הביתה מהר יותר ונמצא חנייה בקלות יותר.

התכנית של אוזן מורכבת מ-7 פעולות מהותיות. הראשונה, הקמת חניונים תת קרקעיים בחינם לתושבי העיר. אוזן: “החניונים יבנו תחת השטחים הציבוריים ותחת הבניינים הנבנים היום בעיר. כך ננצלאת תנופת בניית המגדלים תוך הבטחה להקצאת חלק מהחניות באותם מגדלים לטובת הציבור”.

בנקודה השנייה אוזן מתמודד עם ביטול קו הרכבת הישיר מתחנת “ראשונים” לתל אביב ומציע קו שאטלים חינמי לתושבי העיר. “בזמן שהעירייה מובילה מאבק חשוב להחזרת הרכבת מול משרד התחבורה, עליה לייצר פתרונות למצב שנוצר במקביל. זו מנהיגות שלוקחת אחריות ולא בורחת מאחריות.עד שיוסדר פתרון קבוע עם רכבת ישראל, בכוונתי לייצר פתרון זמני ולהקים קו שאטלים חינמי מתחנת “ראשונים” לתחנת “משה דיין” – מערב העיר, לטובת התושבים והחיילים. מדובר בפעולה פשוטה שהעלויות שלה שוליות לעומת הסבל של התושבים שנאלצים לבזבז זמן יקר.”

Tags

הנקודה השלישית- רישות העיר בשבילי אופניים.”תחבורת האופניים בישראל היא אחד מאמצעי התחבורה בעלי שיעור ההתרחבות הגדולים ביותר והיא יכולה לשמש את התושבים לצרכים יומיומיים. כחלק מפתרון בעיית התחבורה עלינו כרשות מוטלת האחריות לעודד את הרכיבה על ידי הצבת תנאים הולמים ונוחים ככל שניתן”.

לשבילי האופניים מתחברת הנקודה הרביעית, שדרוג מערך התחבורה הציבורית בעיר. במסגרת התכנית אוזן מציע קווים חדשים, הגדלת תדירויות, אוטובוסים חדשים מדגם בעלי רמת זיהום אויר נמוכה ותחנות אוטובוס משודרגות.

הנקודה החמישית של אוזן הינה הגדלת מוקמות החנייה וזאת על ידי רכישת חניות בחניונים פרטים שיהיו מיועדים לתושבי השכונה.

בנקודה השישית אוזן מתחייב לקדם מנהרה לכביש 4 ובנקודה השביעית מתחייב לקדם כביש טבעת (כביש היקפי) שיקל על הכניסה והיציאה מהעיר.

אוזן מסביר: “יחד נהפוך את ראשון לציון לעיר שמנוהלת באחריות, רגישות, ביושר וניקיון כפיים. עיר שלוקחת אחריות ולא בורחת מאחריות.”

 

 

 

 

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות
Close
Close