חינוך

"מתרגשים ומגיעים עם מוטיבציה וניצוץ בעיניים"

מנהלת 'סוקולוב' החדשה עינת שני, החלה את עבודתה בחינוך לפני עשור, באורט מלטון בעיר, לאחר שעברה הסבה מעו"ד פלילית למורה. בהמשך עסקה במחקר ופיתוח ברשת אורט. "זהו רגע מרגש ומשמעותי עבורי. החלטתי לעבור מהחטיבה העליונה ומחינוך נוער לילדים, מתוך אמונה שאת השינוי צריך לעשות בגיל כמה שיותר צעיר, בעבורי זוהי הגשמה של השליחות שלי וסגירת מעגל."
גם מנהלת בית הספר 'שרת' סמדר חי פרשה לגמלאות ואת מקומה תתפוס ענת עבאדי, ששימשה עד לאחרונה כסגנית מנהלת בבית הספר חופית בראשון לציון. "אני מאוד שמחה ונרגשת להיכנס למערכת החינוך בבת ים ומצפה לזה בכיליון עיניים. עוד לא נתקלתי במערכת חינוך כל כך חמה, מכילה ואוהבת כמו זו של בת ים. אני רוצה ללמוד כמה שרק אוכל ולהעניק בחזרה מכל הידע והניסיון שצברתי בתפקידי השונים לאורך השנים", הוסיפה עבאדי.
בבית הספר 'גורדון' יוצא השנה המנהל שלומי צן לשבתון ואת מקומו תאייש ענת ממן. ממן עבדה במשך 18 שנים במערכת החינוך בלוד כמחנכת, רכזת וסגנית, ועד לאחרונה שימשה כסגנית מנהלת ביה"ס תמיר בראשל"צ. "אני נרגשת לפתוח את השנה בגורדון ולעבוד עם הצוות הנפלא שלו." אמרה ממן "אני רוצה להוביל תהליכים פדגוגיים, להוביל חדשנות ויזמות ולעודד סקרנות בקרב התלמידים".
גם בית ספר המר – דרכא, שזכה השנה ב- 100% זכאות לבגרות, נפרד ממנהלו נועם סאסי, שעובר לנהל את כפר הנוער תו"מ (תורה ומדע) בעמק חפר.
לפני עזיבתו כתב סאסי "בת ים מעוררת השראה ומודל לחינוך אישי ופדגוגיה מתקדמת ואני תפילה שאזכה להביא את הרוח הבת ימית המיוחדת למקומות נוספים".
את מקומו של סאסי יתפוס יהושע שטריק, ששימש בארבע השנים האחרונות כמנהל תיכון ממלכתי דתי באופקים והוביל את הבית הספר להישגים משמעותיים בתחומים הפדגוגיים והערכיים. "זו הרגשה מדהימה לעבור לעיר" אמר שטריק "יש תחושה של שותפות אמיתית מצד העיר ורשת דרכא, יש פה תשתית מצוינת לעבודה, שתאפשר צמיחה לקומה הבאה".
גם בתי הספר מסילות ויעד זוכים למנהלות חדשות. את בית הספר מסילות נבחרה לנהל רחלי לוי, שתחליף את המנהלת הפורשת מירה בר זיו. לוי, שניהלה עד לשנה"ל האחרונה את ביה"ס בן גוריון בכפר סבא, מגיעה מעולם החינוך המיוחד. במשך 30 שנות עבודתה במערכת החינוך מילאה תפקידים שונים, מרביתם בעבודה עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים ולקויות למידה. "אני מתרגשת ומגיעה עם מוטיבציה גדולה וניצוץ בעיניים לאתגרים חדשים" אמרה לוי.
את בית הספר יעד תנהל שחף גרדה, שהרזומה שלה כולל ניהול בית הספר במחלקה להפרעות אכילה בתל השומר וניהול המרכז החינוכי- טיפולי אביב. "היעד שלי הוא להתאים את מסגרת ההכשרה של הילדים לעולם החדש שאליו הם עומדים לצאת, לתת להם כלים טובים להשתלב בחברה", אמרה גרדה, שמחליפה את לימור דהן, שנבחרה לנהל את מחלקת פרט באגף החינוך בעיר.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות