חינוך

לקראת פרסום השיבוץ למוסדות החינוך, דורון אוזן דורש מהעירייה: "הגיע הזמן לאפשר להורים לרשום גם את הילד השלישי לאותו בית ספר של אחיו"

לאחר פניות רבות מצד הורים בשנה שעברה, בחודש מרץ השנה דורון אוזן, המועמד לראשות העיר, הגיש הצעה לסדר ובה דרש לפתור את הבעיה כבר בשלב הראשון: "יש לפתור את הבעיה כבר בשלב הראשון ולאפשר אוטומטית איחוד אחים בכל שנת לימודים, קרי עד סיום כיתה ו' של אחד האחים", כתב בהצעתו.

הצעה זו מצטרפת להצעתו לסדר ובה דרש להוסיף בטופס הגשת השיבוץ שתי שורות לטובת נימוק הבחירה של ההורים. דורון אוזן, מסביר: "הפעולה הפשוטה הזאת תעזור לעובדי העירייה להפעיל שיקול דעת, תמנע את הטרטור הבלתי פוסק של ההורים לוועדות ערעורים ותוריד את כמות הפניות האדירה על הצוות המקצועי בעירייה".

ההצעה טרם נידונה, אך אוזן מוסיף: "מנהיגות אמיתית לוקחת אחריות ומחפשת 'לצאת מהקופסא', על מנת ליצור שינויים נדרשים במציאות הקיימת. בכוונתי ליישם פעולות אלו כשאבחר".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות