חותרים להצלחה

ראש עיריית חיפה, יונה יהב, אירח בבניין העירייה את שבעת השחיינים ממועדון "מכבי חיפה", אשר ייצגו את ישראל באולימפיאדה הקרובה שתיערך בסוף החודש בפריז. שבעת השחיינים מהווים חלק ממשלחת בת 12 ספורטאים חיפאיים, אשר ייקחו חלק במשחקים האולימפיים

ראש עיריית חיפה, יונה יהב, קיבל אמש בבניין העירייה את פניהם של רון ולאה פולונסקי, מירון חירותי, דוד גרצ'יק, איילה ספיץ, אביב בריזילי ואדם מראענה –  שבעת השחיינים ממועדון "מכבי חיפה", אשר ייצגו את ישראל באולימפיאדת פריז, שתיפתח בסוף החודש.

שבעת השחיינים מהווים חלק ממשלחת בת 12 ספורטאים, הכוללת גם ארבעה שחקני כדורגל ואת המתעמלת האמנותית, שני בקנוב, המשתייכים כולם למועדון "מכבי חיפה" ויחד עתידים לקחת חלק במשחקים האולימפיים הקרובים.

במהלך קבלת הפנים סיפר יהב למשתתפים, כי העיר חיפה כולה עומדת מאחוריהם ומייחלת להצלחתם, ואף סיפר, כי בתקופת נערותו היה אלוף הארץ ב-50 מ' חתירה ואף היה שחקן כדור-מים במועדון "מכבי חיפה".

ראש עיריית חיפה, יונה יהב: "עיריית חיפה תמשיך לפעול להגדלת היצע מתקני הספורט העירוניים, על מנת שיוכלו לשמש אתכם להאדרת ההישגים שלכם, ולאפשר לכם להגיע לפסגות גבוהות עוד יותר".

 

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות