שרפה פרצה על צלע הר בין צומת הצ'ק פוסט (רחוב בר יהודה) לדרך דורי שבחיפה. לוחמי האש בשטח. כביש דורי נסגר

אין סכנה מיידית לנפגעים או לרכוש פרטי - לוחמי האש ממשיכים לפעול במקום. יש להשמע למשטרת ישראל וגורמי החירום

לוחמי האש פועלים שרפה בשטח פתוח בחיפה, בפיקודו של רב רשף ברק סילם, לכיבוי שרפה שפרצה על צלע הר בין צומת הצ'ק פוסט (רחוב בר יהודה) לדרך דורי שבחיפה. מפקד הארוע מדווח שלוחמי האש פרוסים בדרך דורי, הם פועלים לעצירת האש בטרם תגיע לכביש., תנועת הרכבים בדרך דורי נחסמה כמו תנועת הרכבלית שפינתה את הנוסעים ועצרה את פעילותה.

למקום השרפה הגיע מפקד תחנת חיפה, טפסר משנה סויסה יצחק שנטל פיקוד על הארוע. מדובר בשטח יחסית גדול ולוחמי האש מחולקים לגזרות פעולה שונות בהן הם בולמים את התפשטות האש, צוותים נוספים נמצאים בדרכם לאזור.

חשוב להדגיש כי נכון לעכשיו דרך דורי נסגרה לתנועה ואין סכנה מיידית לנפגעים או לרכוש פרטי – לוחמי האש ממשיכים לפעול בעוצמה ונחישות מול העשן והלהבות על מנת למנוע פגיעה בנפש וברכוש, נא להשמע למשטרת ישראל וגורמי החירום.

צילום: כיבוי אש חיפה

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות