צפו: ראש עיריית קריית ביאליק בעקבות צילומי כטב"ם החיזבאללה את חיפה והקריות ואיומיו: "הניסיון לימד שיש להתייחס ברצינות לאיומי חיזבאללה. מטריד אותי הקלות שהכטבמים שלהם חודרים לשטחנו"

ראש עיריית קריית ביאליק פנה לראשי הצבא והביטחון, בעקבות צילומי כטבם החיזבאללה וביקש לדעת אם לצבא יש יכולת להגן על תושבי האזור מפני איומי החיזבאללה, לאור היכולת של חיזבאללה להחדיר כטבמים לאזור

בעקבות פרסום צילומי כטב"ם חיזבאללה, בו נראה מפרץ חיפה וערי הקריות, עם איום מפורש לפגוע בהם אם ישראל תפתח במלחמה מולם, הביא לדאגה גדולה בקרב תושבי האזור.

ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, פנה אתמול לראשי הצבא והביטחון וביקש להבין: "פניתי לצבא וביקשתי לדעת אם אנו ערוכים להתמודד עם איומים אלו", אמר דוקורסקי והדגיש: "ניסיון העבר מלמד אותנו שיש להתייחס ברצינות לאיומי חיזבאללה. אני בטוח במערך ההתקפי של צה"ל, אך מוטרד מאוד מהקלות בה חודרים כטבמים של חיזבאללה אל שטחנו. אני ביקשתי לדעת האם הצבא ערוך לכך ויש לו יכולת להגן על תושבנו".

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות