מפגש פסגה, גורמי היזמות הבכירים בחיפה של המוסדות האקדמיים והרפואיים התכנסו בשבוע שעבר כדי לחזק את חיפה להתבסס כמובילה טכנולוגית ארצית

בשבוע שעבר התכנסו כל גורמי היזמות הטכנולוגיים הבכירים בעיר חיפה למפגש ראשון לחיזוק העיר חיפה כמובילה טכנולוגית ארצית. את המפגש יזם רני בנדר, יו"ר החברה הכלכלית לחיפה שנכנס לאחרונה לתפקידו, בשיתוף עם עיריית חיפה והחברה הכלכלית לחיפה

במפגש נכחו כל גורמי היזמות הבכירים בעיר ביניהם: ד"ר גלית רנד, מנהלת המרכז למחקר כלכלי- חברתי, בעיריית חיפה, מוטי הירש מאיר, מנהל הפיתוח העסקי של החברה הכלכלית לחיפה האחראי על תחום היזמות והחדשנות, ליאור חנוכה מנכ"ל ההיי סנטר חברת הבת של הכלכלית המנהלים את תוכנית היזמות אינוונטק וכלכלה כחולה, דורין ברבי ליבוביץ, מנהלת הרשות לחדשנות במרכז הרפואי בני ציון, איתן פרדו, מנהל "שרונה", חיפה, יעל אשל מנהלת פיתוח עסקי בחברה הכלכלית של אוניברסיטת חיפה, רמי גזית, מנהל טכנולוגי באקסלרטור Road 2 שבבבעלות Nvedia ומט"י חיפה, חלי רוסטוקר, מנהלת המרכז לחדשנות בבית חולים כרמל, ד"ר מיכאל האוזנר מנהל חדשנות בקופת חולים כללית מחוז חיפה וגליל מערבי, צביקה שנער CTO בחממת מיינדאפ שמשרדיה בפארק מדעי החיים, פרופ' עפר ארזי, מנהל המרכז לחדשנות באוניברסיטת חיפה, פאדי סויאדן, מנהל קרן ההשקעות טאקווין, גיל קרבס, מנהל בכיר בקרן הון הסיכון "תעוזה", ורועי אטלס מנהל רמב"ם MedTech.

"מטרת המפגש היתה לאגד את האקוסיסטם האיכותי והייחודי שקיים בעיר, להחזיר את חיפה להיות בחזית הטכנולוגיה הארצית ולהתחיל להניע שוב תהליכים חשובים ליזמים ולכלכלת העיר", מסביר רני בנדר יו"ר החברה הכלכלית לחיפה.

 אור שחף, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה: "חשוב היה לנו לכנס את כל הגורמים הרלוונטים המשמעותיים בעיר ולשמוע על האתגרים שיש לכל גורם יזמות, ואיך אנחנו כחברה הכלכלית לחיפה יכולים לסייע ולקדם ולהיות שותפים לדרך ולתהליך".

יו"ר גלית רנד, מנהלת נמרכז למחקר כלכלי- חברתי: "בחיפה קיים אקוסיסטם ייחודי שאין באף עיר אחרת. מוסדות אקדמיה מובילים לצד מוסדות רפואיים ותעשייה טכנולוגית. המטרה שלנו בראשות העירייה החדשה היא להשאיר את החברה הצעירים שלומדים כאן, והמשפחות הצעירות, ולהחזיר את חיפה להיות מובילה ארצית בתחום החדשנות והטכנולוגיה כפי שהיתה בעבר. הנתונים מרשימים ואנחנו מתכוונים להמשיך במלוא הכוח כדי לשים את חיפה על המפה הארצית".

במפגש סקר כל אחד מהנוכחים את הפעילות היזמית שתחתיו ואת האתגרים שעומדים בפניו. בסיום המפגש הוחלט שהפורום ימשיך לשלב הבא, ויצור שיתופי פעולה שיקדמו יישום מיזמים טכנולוגיים לטובת העיר חיפה.

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות