הלכה לעולמה הלילה פנינה בלייר, המנהלת האמנותית המיתולוגית של פסטיבל הסרטים חיפה

פנינה בלייר, במנהלת האומנותית של פסטיבל חיפה מזה 33 שנה, עד פרישתה ב-2021, הלכה הלילה לעולמה. יונה יהב: "פנינה יצרה בכשרונה הרב את אופיו הייחודי של פסטיבל הסרטים הבינלאומי של חיפה"

פנינה בלייר, המנהלת האמנותית המיתולוגית של פסטיבל הסרטים חיפה, הלכה לעולמה הלילה.
בלייר פרשה ב-2021 מתפקידה כמנהלת הפסטיבח אחרי 33 שנה. כאות הוקרה על תרומתה, בלייר מונתה לנשיאת הכבוד של הפסטיבל.
בלייר הקדישה את 45 השנים האחרונות לקידום תחום הקולנוע והאמנות בחיפה. במשך 19 שנה היא ניהלה את הסינמטק, ומשנת 1988 היא שימשה כמנהלת האמנותית של הפסטיבל. במהלך השנים היא הפכה את פסטיבל חיפה הקטן לאחד הפסטיבלים הגדולים והאהובים בישראל, עם תוכנית בינלאומית מכובדת, אורחים מרחבי העולם ותחרויות יוקרתיות ונחשבות.
ראש העיר, יונה יהב ספד לה ואמר: "הצטערתי מאוד לשמוע על מותה של פנינה בלייר, שבמהלך כל חייה הייתה אושיית תרבות מהשורה הראשונה. פנינה יצרה בכשרונה הרב את אופיו הייחודי של פסטיבל הסרטים הבינלאומי של חיפה שאותו ניהלה ביד רמה במשך 33 שנים. בשם כל תושבי העיר, אני מבקש לשלוח תנחומים למשפחתה של פנינה".
צילום: ראובן כהן עיריית חיפה

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות