בשורה משמחת לתושבי שכונת הדר: עיריית חיפה רוכשת את מבנה מתנ"ס הדר

בישיבת מועצת העיר, שנערכה אתמול אישרה הנהלת עיריית חיפה את רכישת מבנה שלוחת מתנ"ס הדר שברחוב ירושלים

מזה עשרות שנים משמש מתנ"ס הדר כעוגן קהילתי לפעילות מגוונת בשכונת הדר, המונה כ-40 אלף תושבים. במבנה קיים אולם מופעים המשרת את כלל סוגי האוכלוסייה הקיימת בשכונה. כמו כן מתקיימת במקום פעילות פרטנית לעולים חדשים ולילדים בגילאים שונים, כגון: משחקייה לגיל הרך, מתחמי פעילות מותאמי גילאים, חוגים וסדנאות, מועדון הקרנת סרטים קהילתי, מועדון מטיילים ועוד.

כמו כן מהווה המתנ"ס במה לאמני השכונה, ומאפשר לאומנים בתחילת דרכם לקבל מקום לביטוי יצירותיהם. לצד זאת משמש המתנ"ס כמקום לקיום התארגנויות ויוזמות קהילתיות שונות, כגון: מועצת השכונה, קבוצות גמלאים, נשים דוברות ערבית, עולים חדשים ועוד.

ראש עיריית חיפה, יונה יהב: "רכישת מבנה המתנ"ס על-ידי העירייה תרחיב את הפעילות התרבותית המתקיימת במקום, תגדיל את מידת שיתוף הפעולה עם התיאטרון העירוני ותחזק את הקשר עם הקהילה המגוונת ורבת הפעלים המתגוררת בשכונה".

קרדיט צילום: ניר בלזיצקי, דוברות עיריית חיפה

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות