עיריית חיפה נערכת להסלמה בצפון: פתיחת מקלטים בשלט רחוק, התקנת גנרטורים במקלטחם ציבוריים ו-WIFI בחניונים תת קרקעיים

עיריית חיפה נערכת לחירום: פתיחת מקלטים בשלט רחוק. במקביל, נמשכת התקנת הגנרטורים במקלטים ובמתקני קליטה בבתי-ספר בעיר וכן התקנת רשתות WiFi בחניונים תת קרקעיים שהוגדרו כמרחבים מוגנים בשעת חירום

 

אגף הביטחון ושירותי החירום של עיריית חיפה משלים בימים אלה את התקנת המערכת, המאפשרת את פתיחתם מרחוק של כל המקלטים הציבוריים בעיר בשעת חירום.

במקביל, במסגרת היערכות העירייה לתרחישי הפסקות חשמל ממושכות, ממשיך האגף במהלך, אותו החל לפני מספר שבועות, להתקנת גנרטורים במקלטים ציבוריים ובמתקני קליטה מוגנים בבתי ספר בעיר.

עד כה הותקנו במסגרת זו למעלה מ – 30 גנרטורים, אשר חוברו להזנת המקלטים, על מנת לאפשר אספקת חשמל רציפה במקרים של הפסקות חשמל ממושכות. באופן זה תתאפשר לתושבים אשר ישהו בהם בשעת חירום שהייה ממושכת תחת מיגון תקני ובטוח. לצד זאת, מותקנות בחניונים התת קרקעיים, שהוגדרו כמרחבים מוגנים בשעת חירום, רשתות WiFi, אשר יוכלו לשמש את התושבים שיתפנו לחניונים בשעת חירום ולאפשר להם גלישה סלולרית בעת שהותם בהם.

מנהל אגף הביטחון ושירותי החירום בעיריית חיפה, יאיר זילברמן: "היערכות העירייה לשעת חירום נמשכת באופן מתמיד ובקצב מהיר, על מנת לספק לתושבי העיר מענה מיטבי ומלא לתרחישי חירום שונים".

 

צילום: עיריית חיפה

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות