ראש העיר חיפה ויו"ר נמל חיפה חנכו את "הטרמינל" – מתחם ההופעות החדש והגדול ביותר בצפון

ד''ר רון מלכא, יו''ר דירקטוריון נמל חיפה: "חברת נמל חיפה, בבעלות "אדאני-גדות", מחויבת להפיכת פרויקט "חזית הים" מחלום למציאות בשותפות מלאה עם עיריית חיפה"

 

בנוכחות חלק ממאות האנשים שעבדו מסביב לשעון בחודשים האחרונים להקמת מתחם ההופעות החם של הצפון – ראש העיר חיפה, מר יונה יהב, ויו״ר דירקטוריון נמל חיפה ד״ר רון מלכא, חנכו את ה״טרמינל״ בנמל חיפה.

"הטרמינל" ייפתח לקהל הרחב במוצאי שבת 01/06, והכרטיסים למופע הבכורה במתחם, של רביד פלוטניק, אזלו לחלוטין. בהמשך החודש יופיעו במתחם החדש רמי פורטיס, נגה ארז ומרסדס בנד, אביתר בנאי ואמנים נוספים.
המתחם החדש יארח הופעות, פסטיבלי מוזיקה, שידורי ספורט מרכזיים ואירועים ייחודים נוספים ומביא בשורה תרבותית חדשה לעיר חיפה ולאזור הצפון.
פתיחת מתחם "הטרמינל" החדש הוא המיזם הראשון בפרויקט "חזית הים" הענק שיחבר אל הנמל לעיר חיפה.

יונה יהב, ראש העיר חיפה: "אני שמח ומתרגש לחנוך את טרמינל ההופעות החדש שמהווה בשורה לכלל תושבי האזור. אני בטוח שפרויקט חזית הים העתידי יתרום רבות לעיר ולתושביה וימצב אותה כיעד תיירותי ותרבותי מוביל".

"פרויקט טרמינל ההופעות שאנחנו משיקים היום הוא פרי תכנון והשקעה רבה. חברת נמל חיפה, בבעלות "אדאני-גדות", מחויבת להפיכת פרויקט "חזית הים" מחלום למציאות בשותפות מלאה עם עיריית חיפה", הוסיף ד"ר רון מלכא, יו"ר דירקטוריון נמל חיפה.

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות