פרץ למספר כלי רכב בעכו וגנב מהם רכוש

הפורץ אותר ע"י שוטרי תחנת עכו, נכלא ובימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום

.בחודש מרץ האחרון שוטרי תחנת עכו פתחו בחקירה עם קבלת דיווח אודות התפרצות למספר כלי רכב ברחבי בעיר.

חוקרי התחנה החלו בפעולות חקירה, איסוף ממצאים ומצלמות אבטחה במהלכה הצליחו לחשוף את זהות החשוד ושיטת הפריצות, מהחקירה עלה כי החשוד פרץ ל-5 רכבים שונים תוך ניפוץ חלונות באמצעות אבנים. בנוסף החשוד גנב מתוך הרכבים כלי עבודה ורכוש יקר ערך.

כאמור, שוטרי תחנת עכו הצליחו לאתר את החשוד, תושב אעבלין בשנות ה-30 לחייו ועצרו אותו לחקירה בתחנת עכו בסיומה נכלא ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט.

עם סיום החקירה הצליחה המשטרה לגבש תשתית ראייתית נגד החשוד בביצוע המעשים והוגשה לבית המשפט הצהרת תובע תוך כוונה להגיש נגדו בימים הקרובים כתב אישום.

משטרת ישראל תמשיך לפעול נגד פורצים וגנבים הפוגעים בביטחונו של האזרח וברכושו, תוך מיקוד בפעילות מניעה וסיכול במגוון האמצעים הקיימים, באיתורם ומעצרם של העבריינים לחקירה ומיצוי הדין עמם בהתאם.

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות