ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, יחד עם כ-100 ראשי רשויות במכתב לראש הממשלה לשחרור החטופים

כ - 100 ראשי רשויות מקומיות, בהם ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, חתמו על פנייה לראש הממשלה, בנימין נתניהו, לפעול בדחיפות לשחרור החטופים. במכתבם, הביעו ראשי הרשויות המקומיות את דאגתם הכבדה ממצבם של החטופים וקראו לממשלה לעשות כל שביכולתה כדי להביא לשחרורם המהיר והבטוח

 

ראש העיר קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, חתם יחד עם כ- 100 ראשי רשויות מקומיות על מכתב לראש הממשלה, בנימין נתניהו, הקורא לשחרור החטופים.

במכתבם, הביעו ראשי הרשויות המקומיות את דאגתם הכבדה ממצבם של החטופים וקראו לממשלה לעשות כל שביכולתה כדי להביא לשחרורם המהיר והבטוח:  "נדמה כי אין בית בישראל שלא שותף לכאב. אין אזרח ישראלי שלא מכיר מי שנפל, מי שנפצע או מי שנחטף בידי האויב האכזר. בשעות גורליות אלו, בהן אנו מתבשרים יום יום על עוד חטופים שאינם בין החיים, אנו מבקשים שתפעל בדחיפות להשיב את כל החטופים הביתה. על מנת שנוכל להתחיל לשקם את מי שנותרו בחיים לאחר היום הנוראי ההוא ושרדו למעלה מ-220 יום בידי הנוראיים שבאויבינו, והחזרת כל החללים שנרצחו, לקבורה מכובדת באדמת ישראל בקבר ישראל".

"אני מצטרף לקריאה הנרגשת לשחרור החטופים," אמר דוקורסקי. "מחובתנו כמנהיגים לעשות כל שביכולתנו כדי להבטיח את ביטחונם של אזרחי ישראל. אני קורא לממשלה לפעול ללא לאות עד שהחטופים ישובו הביתה בשלום."

" אסור לנו להישאר אדישים למצוקתם של בני משפחותיהם של החטיפות והחטופים, ואנו מצפים מממשלת ישראל לפעול בנחישות" , הוסיף דוקורסקי.

 

צילום: עיריית קריית ביאליק

 

 

 

 

 

 

 

 

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות