על אופנוע עם שני אקדחים טעונים במחסניות נתפס עבריין לאחר שניסה להימלט מהשוטרים ולהעלים ראיות

רוכב קטנוע בן 40 תושב פרדס חנה נעצר על ידי שוטרי תחנת זכרון יעקב לאחר שזוהה עם לוחית זיהוי חשודה כמזוייפת וברשותו תפסו שני נשקים מוסלקים, טעונים במחסניות וכדורים בקנה, לאחר שניסה להימלט מהשוטרים ולהעלים ראיות

הוגשה נגדו הצהרת תובע תוך כוונה להגיש נגדו בימים הקרובים כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

במסגרת המאבק שמוביל מפקד מחוז חוף ניצב דני לוי נגד עבירות פשיעה במרחב הציבורי ביצעו שוטרי מחוז חוף בזכרון יעקב פעילות יזומה והתקפית בפרדס חנה לאיתור וסיכול עבירות חמורות .

בתוך כך, בתאריך ה-6.5.24 הבחינו שוטרי זכרון יעקב שהיו בסריקות יחד עם השיטור העירוני של פרדס חנה, ברוכב קטנוע תושב פרדס חנה בן 40, שעורר את חשדם בשל נהיגתו ולוחית זיהוי הנחשדת כמזוייפת עי הדבקת נייר דבק 'סלוטייפ' על המספרים.
במהלך בדיקתו ניסה החשוד להימלט מהשוטרים תוך שמנסה להעלים ראיות ואף תקף אותם עד שנעצר .

ברשותו תפסו השוטרים אמצעי לחימה מוסלקים מסוג שני אקדחים 9 מ"מ טעונים במחסניות עם כדור בקנה מוכנים לביצוע, ובקבוק עם חומר דליק.

כאמור החשוד נעצר לחקירה בתחנת זכרון יעקב לחקירה בסיומה נכלא ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט.

היום עם סיום החקירה הצליחה המשטרה לגבש תשתית ראייתית נגד החשוד והוגשה נגדו הצהרת תובע תוך כוונה להגיש בימים הקרובים כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות