אושר מינויו של הרצל קבלו כמנכ״ל עיריית טירת כרמל. דודו כהן, ראש העיר: "סא"ל קבלו מביא עמו רוח של מנהיגות, ערכיות ויושרה אישית וציבורית. אני מאחל לו הצלחה רבה, ומשוכנע שיחד נוביל את טירת כרמל להישגים בכל תחומי החיים".

מועצת העיר טירת כרמל אישרה הערב (רביעי) פה אחד את מינויו של סא"ל (במיל׳) הרצל קבלו כמנכ״ל העירייה בישיבה שקיימה שלא מן המניין, זאת לאחר שבתחילת השבוע אושר מינויו בוועדה למינוי בכירים

הרצל קבלו, 56, נולד וגדל במגדל העמק ולפני כשנתיים עבר להתגורר בשכונת גלי כרמל בטירת כרמל. הוא נשוי, אב לשלושה וסבא לשלושה. עד לאחרונה שימש כיועץ בכיר לשר לביטחון לאומי, ולפני כן כיועץ בכיר למנכ"ל הכנסת בתחום רישוי כלי ירייה – תפקיד שבמסגרתו הקים, ניהל והפעיל מוקד ארצי לסיוע ברישוי כלי יריה. הוא בעל תואר שני במינהל עסקים עם התמחות בניהול אלכ"רים (ארגונים ללא כוונת רווח), ובעל תואר ראשון בתולדות עם ישראל.

קבלו הוא דמות מוערכת מאוד במערכת הביטחון ובמשרדי הממשלה. לאחר פרישתו מצה״ל כיהן בשורה של תפקידי מפתח במשרד לביטחון לאומי, בהם ראש אגף חירום, ראש אגף רישוי ופיקוח על כלי יריה – רגולטור לאומי בתחום כלי היריה, ומנהל תחום אוכלוסיות מיוחדות. במסגרת תפקידים אלה הקים מערך התנדבות רחב עבור בני מיעוטים וחרדים בשירות לאומי ואזרחי. כמו כן, הקים מוקד שירות לקוחות ארצי בתחום וזכה שנתיים ברציפות במקום הראשון בשיפור השירות בקרב כלל משרדי הממשלה.

את שירות הקבע בחיל הים סיים סא"ל קבלו בשנת 2011, כאשר במהלכו מילא מספר תפקידים משמעותיים, בהם קצין אג"מ וקצין מבצעים. הוא בוגר המכללה לפיקוד ומטה של צה"ל, ובוגר קורס העמיתים לסגל הבכיר בנציבות שירות המדינה. כיום הוא עדיין משרת במילואים, בתפקיד בכיר בזירת הצפון של חיל הים.

ראש העיר, דודו כהן בירך את המנכ״ל החדש: "תושבי טירת כרמל התברכו באיש מקצוע, עתיר ניסיון וכישורים, ומינויו הוא הראוי והנכון ביותר לקראת האתגרים הרבים שלפנינו – הן ביישום החזון העירוני, והן בהתמודדות עם המצב הביטחוני וחיזוק ביטחון העיר והתושבים. סא"ל קבלו מביא עמו רוח של מנהיגות, ערכיות ויושרה אישית וציבורית. אני מאחל לו הצלחה רבה, ומשוכנע שיחד נוביל את טירת כרמל להישגים בכל תחומי החיים".

סא"ל (במיל׳) הרצל קבלו, מנכ״ל עיריית טירת כרמל: "אני מודה לחברות וחברי מועצת העיר שבחרו בי פה אחד ולראש העיר, דודו כהן, שהציב בפני את האחריות והאתגרים שבהם אני רואה שליחות ציבורית. אפעל ללא לאות למען העיר טירת כרמל ותושביה".

צילומים: דוברות עיריית טירת כרמל

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות