3 צעירים היכו קטין ששהה בתחנת מטרונית לב המפרץ ושדדו ממנו כסף וכרטיס אשראי

שלושה צעירים שדדו קטין בתחנת מטרונית לב המפרץ, תוך שהם מכים אותו קשות ולוקחים ממנו כסף וכרטיס אשראי. השלושה נעצרו על ידי שוטרי תחנת זבולון

 

שוטרי תחנת זבולון פתחו אתמול בחקירה עם קבלת דיווח בדבר שוד בלב המפרץ, כאשר על פי הדיווח שלושה חשודים ניגשו לקטין, הרביצו לו ושדדו ממנו כסף במזומן וכרטיס אשראי.

שוטרי התחנה שהגיעו למקום מיד עם קבלת הדיווח פתחו בסריקות וכעבור זמן קצר איתרו שלושה חשודים בקרבת מקום וברשותם נתפס הרכוש שנגנב.

נעצרו לחקירה בתחנה שלושה חשודים בגילאי 16-17 תושבי נצרת, יפיע ריאן ונוף הגליל ובסיומה נכלאו. בהתאם לצרכי החקירה ומממצאיה תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בבית המשפט.

במשטרה ציינו: "משטרת ישראל תמשיך במאבקה העיקש נגד עבירות הרכוש הפוגעות בביטחונו ורכושו של הציבור ותמצה את הדין עם מבצעי העבירות".

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות