איחוד חזק בחיפה: אביהו האן תומך ביונה יהב

בהתייחס לירי הטילים למפרץ חיפה, יהב הזהיר את נסראללה: "DON'T! פגיעה בחיפה היא כמו פגיעה בישראל כולה! חיפה לא תיפול!"

מפץ בפוליטיקה החיפאית, סיעת "חיפה שלנו" ו"הירוקים – כחול לבן", שתי הסיעות הגדולות שנבחרו למועצת העיר חיפה, הודיעו במסיבת עיתונאים שערכו הערב (29.2) כי חברו יחד ויהוו את הבסיס להקמתה של "ממשלת אחדות חיפאית" תחת הנהגתו של יונה יהב.

יונה יהב אמר במסיבת העיתונאים כי "היום מתחיל התיקון הגדול לו חיפה כל כך זקוקה. זהו חיבור טבעי וערכי של כל מי שרוצה את חיפה חופשית וליברלית. מול הקיצוניות המאיימת על חיפה – אנחנו נהייה התקווה!."

יהב הודה לאביהו האן ולרשימת "הירוקים – כחול לבן" על הצטרפותם לקואליציה בהנהגתו, ואמר כי האן "שותף אמיץ לדרך הליברלית והפטריוטית שלי. תושבי חיפה הצביעו בסיבוב הראשון בעד ממשלת אחדות חיפאית – בעד חיבורים, בעד אחדות״.

"זהו לא חיבור פוליטי – זאת שותפות ערכית ואידיאולוגית של חיפה הטובה והדמוקרטית", הוסיף יהב. "יצרנו את השותפות והברית בינינו כי עירנו חיפה עומדת בפני האתגרים הגדולים בתולדותיה. אלה מחייבים מנהיגות עירונית מנוסה ואחראית של פטריוטים חיפאים".

יהב הדגיש בדבריו את הצורך בהקמתה של קואליציה ליברלית רחבה בחיפה. "אחרת חיפה תהפוך לעיר אלימה, קיצונית וחשוכה כפי שראינו שיש מי שרוצה בכך במערכת הבחירות. אותם גורמים פוליטיים לא ראויים להיקרא חיפאים!".

יהב הזכיר בנאומו כי אחד האתגרים החשובים ביותר לטיפול עם שובו לתפקיד ראש העיר הוא הכנתה של חיפה לכל תרחיש בטחוני, תוך שהוא מפנה את תשומת הלב ליירוט הטילים מעל מפרץ חיפה הבוקר. "אני מיישיר מבט לחזית הצפונית ואומר לחסן נסראללה: DON'T!

"פגיעה בתושבי חיפה היא פגיעה בישראל כולה. חיפה לא תיפול!", התחייב יהב. "אקים קרן מיוחדת של 300 מיליון שקלים אותם אגייס מידידיה של חיפה בעולם, מהבנקים וממשרדי הממשלה, אשר יאפשרו לי לנהל את העיר בכל תרחיש ולשמור על שגרה עירונית מלאה.

"אנחנו נפנה את כל המפעלים המזהמים ממפרץ חיפה. נקדים את לוחות הזמנים שקבעה הממשלה בנושא לפחות בשנתיים. אעשה זאת באותה נחישות בה פיניתי את מפעלי האמוניה. במקומם נקים את הפארק האקולוגי היפה הישראל ולצידו נפתח מתחם מגורים ומסחר. חיפה תיכנס לתנופה גדולה של פיתוח והתחדשות עירונית רחבת היקף".

עוד התייחס יהב בנאומו לצורך בשמירה על המרקם החברתי המגוון בחיפה כעיר ובית לכל הדתות, הזרמים והקהילות בעיר: "נעשה זאת תוך שמירה על יופיה ואופיה של חיפה – עיר סובלנית, מכילה, שהיא בית לחילונים ודתיים, יהודים וערבים, לחמש דתות ולמגוון קהילות. זאת משימת חיי, זאת שליחות חיי וביחד נעשה את זה! יחד נעשה הכל על מנת שחיפה תמשיך להיות אות ומופת לחיים בשותפות ולדו קיום מעורר השראה".

יהב אמר כי בימים הקרובים צפויים חיבורים נוספים לממשלת האחדות החיפאית אותה הוא מקים, וקרא לשאר המועמדים והרשימות לחבור אליו. "זו שעה גורלית לחיפה, וחיפה כולה מבקשת איחוד גדול! זוהי שעה בה כל הכוחות שרוצים בטובתה של העיר חייבים לעבוד יחד על מנת להבטיח את עתידה של חיפה. יחד נהפוך את חיפה לעיר העתיד של ישראל, שכל צעירי ישראל מבקשים לעבוד בה ולהקים בה את משפחותיהם. יחד – פטריוטים חיפאים – נביא את התקווה לחיפה!".

אביהו האן, יו"ר סיעת הירוקים כחול-לבן אמר: ״עם תמיכה גדולה מגיעה אחריות גדולה. מעל עשרת אלפים חיפאים הצביעו עבורי לראשות העיר, והירוקים כחול-לבן הם הסיעה השנייה בגודלה במועצת העיר. לאורך כל הדרך שלנו, תמיד היינו המבוגר האחראי במועצה ומה שהנחה אותנו זאת האהבה העצומה לעיר. כך זכינו לאהדה מכל אוהבי הסביבה והכוחות הליברליים בעיר.

״אי אפשר להישאר על הגדר. העיר חיפה חייבת יציבות פוליטית אחרי שנים קשות, והעיר שלנו מוכרחה לשמור על הד.נ.א הליברלי שלה. הכנסנו לקווי היסוד של הקואליציה את הערכים והעקרונות החד משמעיים שלנו – המאבק לפינוי בז"ן, האופי הליברלי של העיר, שיפור החינוך הציבורי, שמירה על הריאות הירוקות שלנו ועוד.

״אנחנו קוראים להקמת קואליציה רחבה עם כל הכוחות החיוביים בעיר, לעבודה משותפת למען חיפה ולהוצאת העיר מהסטגנציה שהיא שבויה בה״.

צילום יחצ
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות