ניצחון הסטורי של ציקי אבישר בקריית מוצקין, שמדיח את חיים צורי אחרי 30 שנה ומנצח בזכות 200 קולות

אחרי 30 שנה חיים צורי הולך הביתה ומודח מראשות העיר קריית מוצקין, כשציקי אבישר מנצח ע 200 קולות לאחר ספירת המעטפות הכפולות. אבישר: "בוקר חדש ומלא תקווה לקריית מוצקין"

מהפך הסטורי בקריית מוצקין, אחרי 30 שנה ואחרי שהושעה לאחרונה מהעירייה בשל חקירות פליליות שנפתחו נגדו, חיים צורי מודח מראשות העיר והולך הביתה, כשציקי אבישר זוכה ומנצח לאחר ספירת המעטפות הכפולות, וגובר עליו ב-200 קולות.
מהמטה של ציקי אבישר: "לקריית מוצקין יש ראש עיר חדש. בוקר חדש ומלא תקווה לקריית מוצקין. אני רוצה להודות לחיים צורי, ממעצבי מוצקין ומבוניה. אנחנו יוצאים לדרך חדשה מלאת אתגרים".
אבישר היה במשך שנים חבר אופוזיציה לוחם במועצת העיר והפך למי שסיפק הרבה חומרי חקירה נגד צורי והעבירות שעבר לכאורה.
חיים צורי (79) כתב בפייסבוק הבוקר: "תם פרק של 30 שנה, 30 שנה שבהן הפכנו את העיר קריית מוצקין לעיר המובילה בארץ. אני מודה לעובדי העירייה המסורים. תודה לתושבי קריית מוצקין על האמון במשך 30 שנה. מאחל הצלחה לראש העיר הנבחר. עכשיו אתפנה לעשות לביתי. שיהיה טוב לכולכם ונתפלל לשובם של החיילים והחטופים הביתה במהרה. אני מתפלל ששנאת החינם תיגמר ותרבות הדיבור והטוב תשתלט עלינו. ונאמר אמן".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות