מסקר בחירות מקיף שנערך השבוע בחיפה עולה: יונה יהב מוביל בפער במירוץ לראשות העיר – יותר מפי שניים מאשר המקום השני

בסקר שנערך בקרב 5000 תושבי חיפה בעלי זכות הצבעה עולה: יהב מקבל 34.7% בקרב כלל הצביעים, ובקרב בעלי הדעה מגיע ל-42%. יהב: "עם תמיכה גדולה באה אחריות גדולה, ובמיוחד בעת הזאת בה חיפה ניצבת באחת התקופות המאתגרות בתולדותיה"

 

מסקר שנערך השבוע בקרב 5,000 חיפאים בעלי זכות הצבעה עולה כי יונה יהב פותח פער גדול על פני המתמודדים לראשות העיר. מדובר בסקר המקיף ביותר שנערך עד כה בקרב בעלי זכות הצבעה בחיפה המקיפה את כלל הקהלים בעיר – יהודים, ערבים, חילונים, דתיים וחרדים.

על פי התוצאות ביהב תומכים 34.7% מהמצביעים, ואחריו דוד עציוני (13.2%) יעקב בורובסקי (11.3%), עינת קליש (5.8%), אביהו האן (5.8%), שרית גולן (4.2%), צביקה ברבי (3%), יוסי שלום (1.8%) וקיריל קראטניק (1%). 19.2% מהנשאלים עדיין מתלבטים למי יצביעו בבחירות ביום שלישי הקרוב לראשות ומועצת העיר חיפה. בקרב בעלי הדעה (ניתוח קולות המתלבטים) עולה כי יהב מגיע ל-42%, ואחריו עציוני (15%), בורובסקי (13%), קליש (9%), האן (9%), גולן (7%) ושלום (5%).

מניתוח הנתונים עולה כי יהב מתחזק באופן משמעותי בישורת האחרונה בחירות, וכי הקמפיין שלו הקורא "לבחור נכון" סוחף את החיפאים.

יהב: "עם תמיכה גדולה באה אחריות גדולה, ובמיוחד בעת הזאת בה חיפה ניצבת באחת התקופות המאתגרות בתולדותיה. אני קורא לחיפאים לצאת לקלפי ולממש את זכות הבחירה שלהם, ולבחור נכון במנהיג מנוסה ואחראי שיכול להשיב את חיפה למקומה הטבעי כבירת מטרופולין הצפון".

הסקר נערך באמצעות פאנל אינטרנטי, הודעות סמס והודעות קוליות של חברות babcom ו- infor u.

 

צילום: גביש מדיה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות