נלכדו 3 תושבי שיח' דנון שהשתוללו בביה"ח נהריה, היכו מאבטחים ואף ניסו לירות באחד עם אקדח שחטפו ממנו

בתום חקירת המשטרה הוגשה השבוע הצהרת תובע נגד שלושה תושבי ש'יח דנון ומחר יוגש נגדם כתב אישום בחשד שתקפו בשבוע שעבר מאבטחים בכניסה למרכז הרפואי וגנבו את נשקו של אחד מהם עד שנעצרו בהגעתם של שוטרי תחנת נהריה

 

המשטרה פתחה בחקירה בשבוע שעבר עם קבלת דיווח בחשד לתקיפת מאבטחים בכניסה למרכז הרפואי לגליל בנהריה, כאשר שלושה גברים שהגיעו לשם ורצו להיכנס פנימה סירבו לדרישות המאבטח בכניסה תוך שהם החלו מתעמתים איתו ותוקפים אותו ומאבטח נוסף שהגיע לסייע.

במהלך התקיפה גנב אחד התוקפים את נשקו האישי של המאבטח ועל פי החשד אף ניסה לתפעל אותו אך ללא הצלחה.

כאמור שוטרי תחנת נהריה שהוזעקו למקום מייד עם קבלת הדיווח ערכו סריקות במקום ועצרו לחקירה שלושה חשודים תושבי ש'יח דנון בחשד לתקיפה וגניבת הנשק בסיומה נכלאו.

מעצרם של השלושה הוארך מעת לעת בבית המשפט. השבוע בזכות חקירה יסודית וביסוס התשתית הראייתית של המשטרה נגד החשודים הוגשה לבית משפט השלום בחיפה הצהרת תובע ומחר צפויה הפרקליטות להגיש נגדם כתב אישום בגין העבירות המיוחסות.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות