אבל ירד שוב בחיפה עם היוודע נפילתו של סא"ל נתנאל יעקב אלקובי, מפקד גדוד 630 מקריית שמואל שנפל בדרום הרצועה

הבוקר העיר חיפה התעוררה לביום שני ברציפות עם בשורות קשות עם היוודע נפילתו של סא"ל במיל. נתנאל יעקב (נתי) אלקובי, בן 36 מחיפה, מפקד גדוד 630 של החטיבה הדרומית, שהותיר אחריו אישה וחמישה ילדים

יום לאחר שירד אבל על העיר חיפה עם היוודע נפילתו של רס"ל עדי אלדור ז"ל בחאן יונס, הבוקר עוד בשורה קשה מכה בעיר עם היוודע נפילתו בדרום הרצועה של סא"ל (במיל') נתנאל יעקב (נתי) אלקובי, בן 36 מחיפה, מפקד גדוד 630 של החטיבה הדרומית.

אלקובי ז"ל התגורר בשכונת קריית שמואל ועבד כשף במלון בטבריה. הוא הותיר אחריו אישה, שרית, וחמישה ילדים.

זאב כץ, מי שפיקד בעבר על גדוד 630, ספד לו: "גדוד 630 האהוב שלי, איזה יום ארור ושחור. איך הלכו לנו 3 מהטובים ביותר. נתי אלקובי – החלפת אותי בפיקוד על הגדוד ומהר מאוד זה כבר הפך להיות "הגדוד של נתי". ראיתי מהצד איך אתה מעיף את הגדוד למעלה למעלה וכל כך שמחתי שבחרתי בך להחליף אותי. ידעתי שתצליח.

"והנה, דווקא עכשיו, כמה ימים לפני השחרור נפלת בסוף של משימת איכות שכל כך רצית. היית קצין מעולה!!! בלטת במהירות מעל לכל השאר. הגדוד חטף מכה קשה, אבל בנית גדוד חזק. אני בטוח שתישאר לנצח חלק מהמורשת של הגדוד. באהבה והערצה עצומה".

גם ברמב"ם התבשרו יום אחרי יום על נפילת השניים, שקרוביהם בצוות ביץ החולים: "משפחת רמב"ם קיבלה אתמול 2 בשורות איוב – אחרי הידיעה על נפילתו בעזה של רס"ל עדי אלדור ז"ל , לוחם מגלן, בן ונכד לרופאי רמב"ם, ובעוד אנו מחבקים את משפחתו ומשתתפים באבלם, התבשרנו בערב על נפילתו של *סא"ל נתי אלקובי ז"ל, מג"ד גדוד 630 שנפל גם הוא בעזה, מותיר מאחוריו את שרית, רעייתו, עובדת ותיקה ברמב"ם ו 5 ילדים צעירים. סא"ל אלקובי ז"ל גם היה בנה של מרים ז"ל, אחות בכירה – אחראית חדרי ניתוח ברמב"ם , שפרשה לפנסיה ונפטרה לפני מספר חודשים".

פרופ מיקי הלברטל, מנהל רמב"ם: "רמב"ם כמרכז על רפואי בצפון מטפל מזה עשרות שנים בנפגעי מלחמות ישראל ופעולות איבה, והנה השכול מכה במשפחות של עובדים יקרים לנו. זה מצב שאי אפשר להתרגל אליו, אך אנו נמשיך לחבק ולסייע למשפחות הנופלים ולתפקד למרות הכאב בראש מורם".

עיריית חיפה: "הלב נשבר. סא"ל (מיל׳) נתנאל יעקב אלקובי ז״ל מחיפה נפל בלחימה בעזה. נתי אלקובי בן 36 תושב קרית שמואל, הותיר אחריו את אשתו שרית וחמישה ילדים. יהי זכרו ברוך".

סא"ל נתי אלקובי ז"ל יובא היום למנוחות בשעה 13:00 בבית העלמין הצבאי בחיפה.

 

צילום: דובר צה"ל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות