אימו ואחיו של מקסים הרקין, תושב טירת כרמל החטוף בעזה, השתתפו בעצרת עירונית: ״אין ניצחון ללא החזרת החטופים״

כ-120 תושבי טירת כרמל השתתפו בערב המרגש שנערך לציון ארבעה חודשים למלחמה ובקריאה לשחרורם של 136 החטופות והחטופים משבי חמאס. ראש העיר, אריה טל: ״חובתנו המוסרית כמדינה וכחברה״

בטירת כרמל נערכה אמש (רביעי) עצרת עירונית בסימן קריאה להשבת 136 החטופות והחטופים משבי חמאס, בהשתתפות כ-120 מתושבי העיר.
בין הנוכחים באירוע היו טלה ופיטר, אימו ואחיו הקטן של מקסים הרקין, תושב העיר בן 35 שנחטף בבוקר ה-7 באוקטובר ממתחם מסיבת הטבע נובה. טלה ופיטר קיבלו חיבוק חם מראש העיר אריה טל, המלווה את המשפחה מאז אותה שבת שחורה.

במהלך הערב, שנערך בבית לזרוס בהובלת עיריית טירת כרמל ומתנ״ס טירת כרמל, נשאו דברים חבריו של מקסים ונציגי הקהילה, בהם אירה ציפקיס, המלווה את משפחת הרקין בארבעת החודשים האחרונים ובנה אחיקם, שהוא גם מפקדו של מקסים; ורב ישיבת ההסדר בעיר, הרב הראל כהן. הזמרת תושבת העיר מיכל נחום, בליווי רועי פרקש, ריגשו את הקהל בחלק האמנותי של האירוע.

ראש העיר, אריה טל אמר בדברים שנשא בעצרת: ״השבת הנוראית של השבעה באוקטובר פערה שבר עצום אצל כולנו. מאז, חייו של כל ישראלי, ישראלית ויהודי בעולם נחלקים לשניים: לפני השבעה באוקטובר – ואחרי התאריך הנורא ההוא.
״ארבעה חודשים מפרוץ המלחמה שנכפתה עלינו, 136 משפחות עדיין חיות באפילה מוחלטת, בדאגה אין-קץ ובגעגוע בלתי נסבל לקיריהן, המוחזקים עדיין בשבי מפלצות ארגון הטרור חמאס בעזה.
״בין אותן משפחות יקרות, שהוטלו בבת אחת לתוך גיהנום בלתי נתפס, נמנית גם משפחתו של מקסים הרקין, שמחכה לו מאז, בלי יום ובלי לילה, צמאה לפיסות מידע ולבשורות מנחמות. משפחת הרקין היקרה, טלה ופיטר שכאן איתנו, כולנו מחבקים אתכם, מתפללים ומייחלים לראות את מקס כאן איתנו במהרה, בחיק משפחתו וחבריו, בריא ושלם.
במלחמה הזו לא יהיה ניצחון בלי החזרת כל החטופים והחטופות כולם! נשים, גברים, ילדים, צעירים ומבוגרים – השבתם הביתה היא חובתה המוסרית של מדינת ישראל ושלנו כחברה חזקה ואיתנה. העצרת הערב היא רק ביטוי אחד למחויבות של העיר טירת כרמל להמשיך לעמוד לצד משפחת הרקין וכל המשפחות שעוברות יסורים, ללוות אותן במאבק הכי צודק שיש, עד שנשיג את היעד – החזרתם המלאה של כל החטופים הביתה״.

 

צילומים: תום דוידוביץ׳, דוברות עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות