בתום חקירה של שוטרי המחוז הצפוני, כתב אישום נגד שני תושבי המרכז שהציתו רכב מסוג טסלה על רקע חוב כספי

הוצת רכבו של תושב טבריה בעת שחנה מחוץ לביתו בעיר. שוטרי המחוז הצפוני יחד עם חוקרי זירה הגיעו לזירת האירוע ופתחו בחקירת נסיבות המקרה

במסגרת פעולות חקירה רבות שכללו שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, בוצעו בתאריך 08/01/24 מעצרים של מספר חשודים ובינהם שני חשודים עיקריים במעשה, תושבי המרכז בני 32 ו-41.

בתום שלב החקירה, הוגשו כנגד השניים כתבי אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים על ידי פרקליטות מחוז צפון בבית משפט המחוזי בנצרת.

עבירת ההצתה נחשבת לאחת מהעבירות המסוכנות ביותר, בשל הסכנה הקיימת לנפש ולרכוש, האש עלולה מטבעה להתפשט ולכלות רכוש רב ואף לגרום למוות. משטרת ישראל פועלת בכל האמצעים העומדים לרשותה במישור הסמוי והגלוי בכדי להגיע לאותם עבריינים ולהביאם לדין במטרה לשמור על ביטחון התושבים ורכושם.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות