יניב בן שושן, יו"ר הליכוד בחיפה מאשים: "הפיגוע היום בחיפה תוצאה של ההסתה הפרועה של חד"ש"

יניב בן שושן, יו"ר סיעת הליכוד בחיפה התייצב הבוקר במקום בו אירע פיגןע הדריסה בבת גלים והפנה אצבע מאשימה: "תוצאה של ההסתה הפרועה של חד"ש. כולנו עדים להסתה הפרועה של חד"ש בחיפה נגד חיילי צה"ל ונגד מטרות המלחמה"

יניב בן שושן יו"ר הליכוד בחיפה התייצב בזירת הפיגוע דירסה שאירע הבוקר בשכונת בת גלים בחיפה, בה נפצע קשה חייל ואמר: "הפיגוע הקשה היום בחיפה הוא תוצאה של ההסתה הפרועה של חד"ש. כולנו עדים להסתה הפרועה של חד"ש בחיפה נגד חיילי צה"ל ונגד מטרות המלחמה. המטרה שלהם היא שיחרור מחבלים והם לא מתביישים להגיד זאת גם לא בהפגנה שערכו רק לפני שבוע בחיפה. בהפגנה הם קראו לעצירת המלחמה ולעסקת כולם תמורת כולם. המשמעות האמיתית של הדברים שלהם היא כניעה והרמת דגל לבן ושיחרור מחבלים עם דם על הידיים תמורת תינוקות שנחטפו ממיטותיהם. המחבל בן העוולה שהגיע לכאן היום הגיע כשהוא שטוף שנאה מקריאות חד"ש. הוא הבין שהתוצאה של ביצוע הפיגוע לא תהייה הינמקות שלו בבית הכלא אלא שיחרור בעסקה שאותה דוחפת חד"ש. כשהוא רואה ושומע על המון משולהב בחיפה שנותן רוח גבית לחמאס שזוכה לרוח גבית מהעירייה, היועצת המשפטית ובתי המשפט בישראל הוא מרגיש מלא ביטחון לפגע בכניסה לבסיס צבאי. זאת מציאות שאסור לנו להסכים לה".

בן שושן המשיך ואמר: "בהזדמנות זו, אני קורא לכל אזרח להוציא רישיון נשק ולשאת נשק זה מציל חיים. אני גם קורא לשר בן גביר לעזור לנו להקים משמר חיפאי שיפעל במיוחד בשכונות חיפה ולנהוג כך בכל הערים המעורבות בארץ. אם בעבר המבחן לקבלת רישיון נשק היה מגורים בסמוך לגבול הרי ברור שהיום תושבי ערים מעורבות הם קבוצת סיכון והגבול עובר ממש בסמוך לביתם. אנו חשופים בכל יום למפגע לאומני שקם ומחליט להרוג יהודים, ברכב, בסכים, בגרזן ובכל הבא ליד. על המדינה להבטיח את זכות התושבים לביטחון אישי ובמצב הנכחי זה אומר לאפשר להם לשאת נשק ובמהירות ולארגנם בכיתות כוננות פעילות שידעו לתת מענה מהיר בדומה לישובי ספר."

 

צילום: מקסים קורצ'יק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות