חוקר שריפות קבע: תנור ספירלה גרם לפריצה שפרצה בדירה ברחוב הגליל בחיפה, בה נפצע קשה גבר כבן 57

תנור ספירלה שהושאר דלוק בלילה גרם לשריפה שפרצה בדירה ברחוב הגליל בחיפה לפנות בוקר, כשמהמקום מחולץ במצב קשה גבר כבן 57. אמש בירושלים ניספו 2 ילדים בשריפה שפרצה בבית גם בשל תנור ספירלה

 

לפנות בוקר, התקבל דיווח במוקד 102 מאישה המתלוננת על ריח שרוף בחדר מדרגות של מבנה מגורים ברחוב הגליל שבחיפה.
במהלך השיחה ותוך ניתוב האישה לחדר המדרגות לבדוק את מהות הארוע התברר כי ישנה שרפה בדירה בקומה השלישית מתוך ארבע של המבנה.

לוחמי האש מתחנת חיפה בפיקודו של רב רשף רונן אטיאס הגיעו במהירות למקום. ללוחמים התברר עד מהרה, שמהדירה חולץ על ידי שכנים בעלי תושיה, גבר בן 57 שפונה למד"א כשמצבו מוגדר קשה, לוחמי האש התחילו סריקות תחת מעטה העשן הסמיך וחילצו חתול מהבית הבוער, במצב קשה מאוד (החתול לא שרד).
בהמשך השתלטו הלוחמים על השרפה הקשה, שחררו את העשן וסיימו את הארוע.

מפקד תחנת חיפה טפסר משנה סויסה יצחק, סגנו וקצין המבצעים של התחנה הגיעו למקום ללוות את לוחמי האש בעבודתם, "מתפללים לשלומו של הפצוע".

צוות חוקרים בראשות ראש ענף חקירות במחוז חוף, סגן טפסר רן לוי בדק את הזירה וקבע שככל הנראה קרינת תנור ספירלה שנמצא בדירה גרם להתלקחות האש.

אתמול נהרגו שני ילדים בירושלים מקרינת תנור ספירלה גם כן וזה הזמן להזכיר שתנורי ספירלה מסוכנים לשימוש ולחימום בגדים במיוחד, יש להשתמש באמצעי חימום בטוחים כמו מזגן או רדיאטור.

 

צילום: דוברות כיבוי חוף

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות