אבל ירד על כרמיאל עם היוודע נפילתה של לוחמת מג"ב, סמ"ש שי גרמאי, במהלך פעילות מבצעית בג'נין: "ראשונה להתייצב לכל משימה"

סמ"ש שי גרמאי בת ה-19 בלבד נהרגה הלילה בעת פעילות מבצעית במחנה הפליטים ג'נין, כשמטען רב עוצמה הופעל על רכב בו שהתה עם עוד לוחמים, שנפצעו בתקרית

אבל ירד על העיר כרמיאל עם היוודע נפילתה של לוחמת מג"ב איו"ש, סמ"ש שי גרמאי.

גרמאי נפלה הלילה בפעילות מבצעית במחנה הפליטים ג'נין. במהלך הפעילות, נפגע הרכב המבצעי בו שהו הלוחמים ממטען שהוטמן בציר. בעקבות כך נהרגה הלוחמת ונפצעו עוד שלושה לוחמים, בהם אחד קשה, אחד בינוני ואחד קל. כלי טייס של צה"ל שסייע בחילוצם, חיסל שישה מחבלים שהשליכו מטענים לעבר כוחות צה"ל ומג"ב.

על פי תחקיר ראשוני, בתקרית עלה ג'יפ ממוגן של מג"ב, מסוג "דוד", על זירת מטענים – ואחד המטענים שהתפוצץ היה מטען גחון גדול שגרם לרכב לאבד שליטה ולהתהפך.

תקרית פיצוץ המטען התרחשה בסביבות 1 בלילה, והלוחמים שנפגעו חולצו בתוך כשעה ופונו במסוקים לבית חולים. בסביבות 5 לפנות בוקר חוסלו מהאוויר שישה מחבלים שהשליעו מטענים על הכוחות.

גרמאי, בת ה- 19 מכרמיאל, התגייסה לשירות במשמר הגבול באוגוסט 2022. במשמר הגבול חלקו שבחים ללוחמת הצעירה וסיפרו: "היא הייתה הראשונה להתייצב לכל משימה והייתה לוחמת ערכית עם מצפן מוסרי גבוה, הייתה מלאת שמחת חיים ואוהבת אדם, החיוך היה על פניה כדרך קבע".

סמ"ש גרמאי הותירה אחריה הורים ושלושה אחים.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות