התינוקת הראשונה של השנה האזרחית/המרכז הרפואי לגליל

התינוקות הראשונים של השנה, שנולדו בתנאי מלחמה בחדר הלידה הממוגן, 10 ק"מ מהגבול הצפוני: מזל טוב להדיל זגיר, היולדת הראשונה של השנה האזרחית החדשה במרכז הרפואי לגליל בנהריה

הדיל, בת 28 מהכפר הדרוזי ירכא, שזו לידתה השנייה, ילדה הלילה, בשעה 03:04, בת במשקל 1.986 ק"ג, שהועברה לפגייה.

"תאריך הלידה המשוער היה בעוד 21 יום, אבל היתה לי הרגשה שאני אלד כבר עכשיו", מספרת הדיל. "הוחלט לתת לי זירוז, מכיוון שהעובר היה קטן מדי לשבוע ההיריון, ועקב מיעוט מי שפיר. זו תחושה מיוחדת ללדת בתחילת שנה".

הדיל, שאת בנה הבכור ילדה גם כן במרכז הרפואי שבנהריה, מספרת על ההבדלים בין שתי הלידות: "זה מורכב ומאתגר ללדת בתקופת מלחמה ולהיות מאושפזת בביה"ח התת-קרקעי, אבל הצוות כאן נפלא והאווירה משפחתית ונעימה".

הדיל ובעלה תמיר, נהג אמבולנס שמגיע הרבה למרכז הרפואי במסגרת תפקידו, החליטו לקרוא לבתם בשם איילול. "אנחנו אוהבים את הצליל. איילול זה שם טורקי שהמשמעות שלו היא ספטמבר (אלול)", הם מסבירים.

עם פתיחת השנה החדשה, הם אומרים: "אנחנו מקווים שהשנה הזו תביא איתה בשורות טובות, שהמלחמה תסתיים במהרה ושנחזור לחיות חיים שקטים ורגועים".

יצוין, כי מתחם חדרי הלידה במרכז הרפואי הינו ממוגן ומחלקות הפגייה, היולדות והתינוקייה הורדו למתחם תת-קרקעי עם תחילת המלחמה.

אנו מאחלים להדיל ותמיר המון מזל טוב, בריאות לאיילול ומי ייתן שהשנה האזרחית החדשה תטמון בחובה בשורות טובות ומשמחות.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות