אבל בקריית ביאליק עם היוודע נפילתו בקרב בעזה של סמ"ר בוריס דונבצקי, שעלה לבד מרוסיה ושירת כחייל בודד: "היה גאה בשרותו בשריון"

אבל ירד על קריית ביאליק עם היוודע נפילתו בקרב בעזה של סמ"ר בוריס דונבצקי בן ה-21, שעלה ארצה לבד מרוסיה ושירת בגאווה כחייל בודד בחיל השריון

אמש האבל והשכול הגיעו שוב לקריית ביאליק עם היוודע נפילתו בקרב של סמל ראשון בוריס דונבצקי בן ה-21 מקריית ביאליק, לוחם שריון בגדוד 46, עוצבת "עקבות הברזל" 401.

סמ"ר דונבצקי נפל בקרב בצפון רצועת עזה. הוא ולוחם מילואים שנפצע נפגעו מפיצוץ מטען ומירי נ"ט במהלך היתקלות.

בוריס עלה מרוסיה לבד ארצה לפני 5 שנים במסגרת תכנית נעל"ה והיה גאה בשרותו בשריון כחייל בודד. ההודעה הקשה על נפילתו הגיעה להוריו שאמורים להגיע ארצה ולקבוע את מועד הלוויתו.

ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, ספד לו ואמר: "ראש העיר קריית ביאליק, אלי דוקוסקי:
"העיר קריית ביאליק הלומת כאב וצער על סמ"ר בוריס דונבצקי ז"ל, תושב עירנו, שנפל בקרב בצפון רצועת עזה, בן 21 בנופלו. סמ"ר בוריס דונבצקי, שירת כלוחם שיריון בגדוד 46, עוצבת 'עקבות הברזל' (401). הוא הועלה מדרגת סמל לדרגת סמ"ר לאחר מותו.
"בוריס היה חייל בודד שהתגורר בקריה בדירת שותפים. עלה לארץ בשנת 2018 במסגרת תוכנית נעל"ה. מדובר בתכנית חינוכית ייחודית שנועדה לבני נוער יהודים ברחבי העולם המגיעים לישראל ללא הוריהם. הוריו של בוריס מתגוררים ברוסיה ומחכים להגעתם לארץ כדי לקבוע את מועד ההלוויה.
"אני שולח את תנחומיי למשפחת דונבצקי ומרכין ראשי בכאב על נפילתו של לוחם חדור מטרה שמסר נפשו במערכה צבאית צודקת להגנת מדינת ישראל".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות