שוטרי זכרון יעקב במחוז חוף חתרו למגע ועצרו את הגנבים

בתום מרדף נחוש נעצרו 2 תושבי השטחים בחשד להתפרצות למספר בתים בפרדס חנה וגניבת רכב

בלשי תחנת זכרון יעקב ולוחמי יס"מ מנשה פעלו הלילה באיזור פרדס חנה במסגרת היערכות מרחב מנשה למניעת התפרצויות לבתים וגניבת רכוש.

בתוך כך, במהלך הפעילות שנערכה לפנות בוקר זיהו השוטרים רכבם של החשודים ביציאה מפרדס חנה לכיוון דרום וביצעו עיקוב אחריו עד לקלנסוואה כאשר משם הרכב נע לכיוון שער אפרים בדרכם לשטחים שם בוצעה חסימה משטרתית.

נהג הרכב החשוד סרב לקריאות השוטרים לעצור בצד וניסה לברוח בנסיעה פרטית, פגע ברכב של אזרח, עלה עם 2 גלגלים על מעקה בטיחות והתהפך על הצד.

שני יושבי הרכב בשנות ה-30 נעצרו כאשר אחד מהם פונה על ידי אמבולנס להלל יפה כשמצבו מוגדר קל.

בחיפוש ברכב של החשודים נתפסו ממצאים רבים מהתפרצויות שהתרחשו בפרדס חנה לרבות כרטיסי אשראי, פלאפונים, מחשב נייד, סיגריות, כסף מזומן, ארנק עם תעודות, תפילין ואף כובע ביטחון ששימש עפ"י החשד לביצוע העבירות.

בנוסף נתפסו מחשבי הנעת רכבים וכלי פריצה.

כאמור שני החשודים נחקרו ונכלאו ובכוונת המשטרה להביאם לביהמ"ש בבקשה להארכת מעצרם.

מפקד תחנת זכרון יעקב, סנ"צ גלעד פרטוק אמר לשוטרים:

"פעלתם בצורה מקצועית, חכמה,נחושה וסיכנתם את חייכם למען תושבי האיזור. נקצה כל המשאבים שלנו ולא נאפשר לעבריינים להרים הראש, נמשיך לעשות ככל שביכולתנו למען שמירה על ביטחון הציבור".

מפקד מרחב מנשה, נצ"מ שלומי בן שושן ציין:
"אני גאה בשוטרים על התגובה המהירה והאמיצה שככל הנראה מנעה התפרצויות עתידיות רבות. מדובר בהישג מבצעי ומודיעיני שסיכל בזמן אמת ובאופן ממוקד חוליית פורצים וגנבי רכבים שפעלה באיזור ללא הפסקה גם בשעת מלחמה"

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות