שרית גולן, יו"ר איגוד ערים אזור מפרץ חיפה להגנת הסביבה בתגובה לועדת השרים לענייני שירותים, תכנון ושלטון מקומי

"אני מצפה שכלל חברי הממשלה יתמכו בתוכנית ברורה שרואה לנגד עיניה את טובת תושבי מפרץ חיפה"

יו"ר איגוד ערים אזור מפרץ חיפה להגנת הסביבה, עו"ד שרית גולן שטיינברג, בתגובה לאישורה בוועדת השרים לענייני שירותים, תכנון ושלטון מקומי של תמ"א 75 למפרץ חיפה:" בהמשך לאישור המועצה הארצית לתכנון ובניה, ועדת השרים קיבלה היום החלטה אמיצה וחשובה לעתיד אזור מפרץ חיפה כולו כשאישרה את תמ״א 75. תקופת החירום, אותה אנו חווים בימים אלה, משמשת כתזכורת לחשיבות הרבה שבקידום מהיר של תמ"א 75 הכוללת את הוצאתם של החומרים המסוכנים מלב ריכוזי האוכלוסייה, סכנה שממשיכה לרחף מעל לתושבי האזור כולו.

במציאות שבה יש עדיין מפעלים דוגמת בז"ן שלא הפנימו את השינוי שהאזור עתיד לעבור ומנסים להמשיך ולקדם תכניות להקמת תחנת כוח מזהמת חדשה, טוב עשתה ועדת השרים כשאישרה את התמ"א וחיזקה בכך את הוודאות ביחס לעתידו של אזור מפרץ חיפה, שיהפוך מאזור תעשייה, למרכז העסקים והמגורים הגדול במטרופולין חיפה ואני מצפה שכלל חברי הממשלה יתמכו בתוכנית ברורה שרואה לנגד עיניה את טובת תושבי מפרץ חיפה".

קרדיט תמונה: ראובן קפוצינסקי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות