בעקבות החיסול הכפול אמש בחיפה, יונה יהב תוקף: "הפקרת הביטחון האישי – איום חמור כמו הטרור"

אמש חזרו החיסולים על רקע פלילי בחיפה, כשבשכונת עין הים נורו למוות שנימאחים מג'לג'וליה. יונה יהב תוקף ודורש מהמשטרה לפעול בנחישות: "אלה לא משפחות פשע אלא ארגוני טרור, ועל המשטרה לטפל בפשיעה באותה נחישות כפי שמטפלים בארגוני החבלה"

 

על רקע החיסול הכפול של שני אחים תושבי ג'לג'וליה שנורו למוות אמש, בשכונת עין הים בחיפה קורא יונה יהב למשטרת ישראל לפעול נגד ארגוני הפשע באותה נחישות, כפי שהיא פועלת כנגד איום הטרור: "הפקרת הביטחון האישי ואובדן המשילות בחיפה היא איום חמור בדיוק כמו הטרור. אלה לא משפחות פשע אלא ארגוני טרור, ועל המשטרה לטפל בפשיעה באותה נחישות כפי שמטפלים בארגוני החבלה.

"אני לא אעבור על כך לסדר היום אני כראש עיר אקים את המשמר העירוני במודל סיירת הביטחון תוך 60 יום. כראש העיר הפגישה הראשונה שלי לפני כל שר תהייה עם מפכ״ל המשטרה".

 

צילום: אלעד מלכה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות