יונה יהב, מברך על ההחלטה לקיום הבחירות המוניציפליות בסוף ינואר: "מסמן את שובה של התקווה לחיפה"

אמש הודיע שר הפנים, משה ארבל, כי הבחירות המוניציפליות יתקיימו סופית ב-30.1. יונה יהב: "חיפה זקוקה למנהיג מנוסה ואחראי. לצד החובה להכין את העיר באופן מיידי לאתגרי הביטחון מול האיומים מצד חיזבאללה"

אמש, לאחר אי וודאות ושמועות שונות ומהלכים שונים מצד ראשי הרשויות, החליט שר הפנים לקבוע סופית על מועד קיום הבחירות המוניציפליות שנדחו ויתקיימו ביום שלישי, ה-30.1.24

בין המתמודדים והמועמדים השונים בכל הארץ שבירך על כך שהבחירות לא נדחו עוד, הוא יונה יהב שאומר: "קביעת התאריך הסופי מסמן את שובה של התקווה לחיפה.

"חיפה זקוקה למנהיג מנוסה ואחראי. לצד החובה להכין את העיר באופן מיידי לאתגרי הביטחון מול האיומים מצד חיזבאללה, כראש העיר אפעל מייד עם בחירתי לסילוק חזירי הבר, השבת הביטחון האישי למרחב הציבורי וכן לדחיפה אדירה לכלכלת העיר – דבר שיביא לבלימת ההגירה השלילית, ולחזרתה של חיפה למקומה הטבעי כבירת הצפון".

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות