ניר שובר, חבר מועצת העיר חיפה, יצא הבוקר למחוק כתובת "מוות לערבים" שרוססה על קיר במרכז הכרמל: "אין לנו ארץ אחרת ערבים ויהודים"

ניר שובר, חבר מועצת העיר חיפה, הגיע הבוקר יחד עם חבר סיעתו, שלום ברוקמאייר, ודלי צבע למרכז הכרמל כדי למחוק כיתוב שרוסס ובו קריאה "מוות לערבים" והסביר מדוע עשה זאת

ניר שובר, חבר מועצת העיר חיפה, קם הבוקר והחליט לעשות מעשה כשבאמתחתו דלי צבע, כפי שהוא מסביר:  "מוות לערבים זו כתובת הנאצה שנכתבה כאן בחיפה על קיר במרכז הכרמל", הוא מספר. "הגעתי הבוקר יחד עם חבר סיעתי, שלום ברוקמאייר למחוק את הכיתוב המזעזע שרוסס הלילה על קיר מתחם החינוך ברחוב קלר.
אין מקום בחיפה לשנאה נגד אף מגזר. יש ערבים ישראלים שמשרתים בצבא ואחרים שתורמים ומזועזעים ממעשי החמאס הנתעבים.
"אמשיך בכל הכוח לשמור על מרקם הקיום המשותף, במיוחד כעם שסובל בימים אלה מגל אנטישמיות נרחב ברחבי העולם.  אין לנו ארץ אחרת יהודים וערבים ביחד !".

 

צילום: באדיבות שובר

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות