עבד אסדי, תושב דיר אל אסאד נעצר לאחר שפרסם דברי שבח לטבח, שעשה חמאס וגם העלה הוראות לבניית חומר נפץ נגד היהודים

נעצר עבד אסדי תושב דיר אל אסד אשר הביע הזדהות עם ארגון הטרור הרצחני "חמאס" תוך שהוא מפרסם סרטונים של ילדים חטופים ובהם דברי שבח לחמאס, פרסם הוראות הכנה לחומר נפץ והעסיק תושב שטחים ללא היתר

 

לצד ההיערכות המבצעית המוגברת של משטרת ישראל, שוטרי המחוז הצפוני פועלים בכל העת לטיפול נחוש ובלתי מתפשר בכל גילוי הסתה לטרור ולאלימות ברשתות החברתיות.

ביום שישי הגיעו שוטרי המחוז הצפוני לביתו של תושב הישוב דיר אל אסד בן 27 , שעל פי החשד פרסם דברי שבח ותמיכה בארגון הטרור "חמאס" תוך שהוא מפרסם סרטונים של ילדים שנחטפו בידי ארגון הטרור הרצחני ובנוסף לכך, פרסם בדף הפייסבוק שלו הוראות המלמדות כיצד להכין חומר נפץ.

לאחר מעצרו של החשוד בוצעה בדיקה בביתו וכן בעסק הנמצא בבעלותו שם אותר תושב שטחים הנמצא בישראל ללא היתר, אותו העסיק החשוד.

כאמור, היום הוארך מעצרו של החשוד בפעם השניה עד ליום חמישי 26/10/23 וכן ביום שבת נסגר העסק לממכר מזון הנמצא בישוב בענה בתוכו נעצר תושב השטחים למשך 30 ימים בצו שנחתם בידי מפקד המחוז הצפוני.

 

 

צילום: דוברות המשטרה

קרדיט צילום: דוברות המשטרה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות