שוטרי המחוז הצפוני עצרו נער בן 16 החשוד כי דקר תושב כרמיאל שהעיר לו ולחבריו על רעש שעשו מתחת לביתו

בתאריך 22/09/23, סמוך לשעה 3:00 התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל על קטטה עם פצוע דקירה בעיר כרמיאל. מחקירה ראשונית עלה כי הקטטה החלה מויכוח על הקמת רעש כאשר מספר נערים שהיו תחת השפעת אלכוהול תקפו את האדם שהעיר להם בגין הרעש

שוטרי המחוז הצפוני פתחו בחקירת האירוע ותוך זמן קצר עצרו מספר נערים שהיו מוערבים באירוע וביום 26/09/23 נעצר החשוד בדקירה (16) שמעצרו הוארך מעת לעת עד להיום 01/10/23.

משטרת ישראל קוראת להורים לבני נוער להיות מעורבים במעשי ילדיהם לשם מניעת אירועים מסוג זה שמתרחשים על רקע צריכת אלכוהול ובמיוחד בתקופת החגים בה הילדים נמצאים בחופשה ממסגרות החינוך.

עדכון:
בהמשך להודעה אודות מעצרו של הנער בן ה-16 החשוד כי דקר תושב כרמיאל שהעיר לו ולחבריו על רעש שעשו מתחת לביתו היום יוגש לבית המשפט השלום בחיפה כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום ההליכים כנגד החשוד.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות