יניב בן שושן, ראש רשימת הליכוד בחיפה, בעקבות החיסול היום: "כך נראים חיינו בעיר, המערב הפרוע. הליכוד ידאג להחזיר את הביטחון לתושבי העיר"

יניב בן שושן ראש רשימת הליכוד בחיפה יוצא בהבטחה בעקבות החיסול היום בחיפה: "הליכוד בראשותי ידרוש מאבק עיקש בפשע, כניסה של משטרה וכוחות מיוחדים למעוזי הפשיעה בחיפה"

בעקבות החיסול הבוקר של עאטף אבו כליב, שנורה בעת ששהה ברכבו סמוך לצומת הצ'ק פוסט בחיפה- יניב בן שושן ראש רשימת הליכוד בחיפה יוצא בהודעה חריפה: "שוב חיסול עברייני בחיפה לאור יום לצד אזרחים תמימים, מבוגרים נשים וילדים. כך נראים החיים שלנו בזמן האחרון בחיפה. המערב הפרוע ממש.
התחושה ברחוב שלמשטרה אין כח והפשע מרים את ראשו ״חופשי חופשי״. הליכוד בראשותי ידרוש מאבק עיקש בפשע,
כניסה של משטרה וכוחות מיוחדים למעוזי הפשיעה בחיפה, הגברת נוכחות השיטור ברחובות ונוסיף תאורה ומצלמות. רק כך נמגר את הפשע ונחזיר את חיפה להיות בטוחה ומוגנת".

 

צילום: מיכה בריקמן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות