יניב בן שושן, ראש רשימת הליכוד בבחירות בחיפה, במילים קשות למי שתקף את אוהל התפילה שהוצב בחורב: "נפעל גם נגד ניסיונות האנרכיסטים מהשמאל לחלל את יום הכיפורים"

אמנם זו לא הסערה שנרשמה בכיכר דיזינגוף בת"א, אך גם אוהל תפילה שהוצב בחורב בחיפה גרם לסערה יותר פוליטית בעיר, כראש רשימת הליכוד בעיר, יניב בן שושן, תוקף את מי שיצא נגד הצבת האוהל ובעקיפין גם את יונה יהב: "הרמיסה ברגל גסה את יום הכיפורים היום הקדוש ביותר ליהודים, ע״י קבוצת עבריינים בני מיעוטים לא תתקבל בסלחנות ובהבנה"

ערב החג בצומת חורב בחיפה הוצב אוהל שבו אמורה הייתה להתקיים תפילה בהפרדה במהלך יום כיפור. אלא שלא כמו הסערה הגדולה שקמה בכיכר דיזינגוף בתל אביב בכיפור, בחיפה אנשי המחאה נגד המהפכה המשפטית תלו שלטים על גבי האוהל בהם נכתב: "אין הפרדה מגדרית במרחב הציבורי".

בעקבות כך מטה יונה יהב הוציא מוצאי החג הודעה המגנה את מי שרצו לקיים תפילה בהפרדה באותו אוהל.

יניב בן שושן, ראש רשימת הליכוד למועצת העיר חיפה לא שתק ותקף את מי שיצא נגד התפילה שתוכננה: יניב בן שושן ראש רשימת הליכוד למועצת העיר חיפה: ״הרמיסה ברגל גסה את יום הכיפורים היום הקדוש ביותר ליהודים, ע״י קבוצת עבריינים בני מיעוטים לא תתקבל בסלחנות ובהבנה. מי שדורש כבוד אבל לא יודע לכבד את שכניו היהודים שלא יתפלא שהם לא יכבדו אותו במועדים הקדושים לו.
"רשימת הליכוד בראשותי לאחר שתיבחר למועצת העיר חיפה, תפעל להחיל צביון יהודי וציוני בכל רחבי חיפה בדיוק כפי שהיה כאן בימים עברו. אנו נדאג שבכל כניסה לעיר ובכל שכונה יהיו סממנים יהודיים וציוניים שלא יותירו לאויבנו מקום לדמיון. אנו נפעל גם נגד ניסיונות האנרכיסטים מהשמאל לחלל את יום הכיפורים ולפגוע בחופש הדת והפולחן שלנו. מי שפגע כך בקודשי עם ישראל צריך לשלם על מעשיו".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות