יניב בן שושן יו"ר ליכוד חיפה: ״אנו נסלק את המפעלים המזהמים ומיכלי הדלקים כבר בקדנציה הקרובה ונחזיר את האוויר הנקי למפרץ חיפה."

"אנו נדאג להחזיר את האוויר הנקי לאזורנו ולשקם את הקרקע מכל אותם החומרים המסוכנים שהיא ספגה כל השנים. במקום הזיהום נקים פארקים. במקום החומרים המסוכנים נקים שכונות חדשות שיקלטו משפחות צעירות."

יניב שושן, יו"ר הליכוד בחיפה על המפעלים המזהמים: "במרץ 2022 העבירה ממשלת ישראל בראשות נתניהו והליכוד החלטת ממשלה היסטורית, לסילוק המפעלים המזהמים ממפרץ חיפה ופיתוחו למען שיפור איכות החיים של תושבי המפרץ והסביבה. הייתה זו חברתי הטובה, השרה להגנת הסביבה גילה גמליאל, שהעבירה החלטה חשובה זו למען מטרופולין חיפה. כעת בחלוף כשנה וחצי, תחנת כהונתה של השרה עידית סילמן במשרד להגנת הסביבה, אישרה המועצה הארצית לתכנון ובניה את תכנית המתאר למפרץ חיפה, תמ״א 75 ״שער המפרץ״, הכוללת יצירת חיבור אורבני רציף בין ערי הקריות לעירנו חיפה ולפיה יכללו אלפי דירות ואזורי מסחר ותעסוקה משמעותיים שיהוו עוגן כלכלי ומקור תעסוקה לכלל המטרופולין. כמו כן יעשה פיתוח נופי של השטח ויבנה פארק מטרופוליני ושטחים פתוחים במקום אלה שזיהמו את הסביבה משך שנים ארוכות. זוהי אבן דרך משמעותית במלחמתנו העיקשת לסביבה נקייה ובריאה. הליכוד היא המפלגה היחידה שעשתה זאת למען התושבים.
כשניבחר לעירייה בכוחות גדולים אנו נשים את כל כובד משקלנו כדי שתוכנית המתאר תיושם, כך שהמפעלים המזהמים ומיכלי האמוניה יפונו מיד. אנו נדאג להחזיר את האוויר הנקי לאזורנו ולשקם את הקרקע מכל אותם החומרים המסוכנים שהיא ספגה כל השנים. במקום הזיהום נקים פארקים. במקום החומרים המסוכנים נקים שכונות חדשות שיקלטו משפחות צעירות. רק ליכוד חזק בראשותי במועצת העיר יוכל לעשות זאת עם הקשר המצוין שיש לנו עם השרים וחברי הכנסת הרלוונטיים. יחד נהפוך חלום למציאות."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות