הליכוד הציג את רשימתו למועצת העיר חיפה, עם יצוג גדול לנשים, עולים ונציגי השכונות

הליכוד פרסם את רשימתו למועצת העיר חיפה: ברשימה המקיימת ייצוג מרשים לנשים, לעולים ולתושבי השכונות, הוצבו 4 נשים בעשירייה הראשונה, 3 נציגים לקריית חיים, נציגים לקהילה האתיופית ולעולי חבר העמים

 

הבוקר, 20/9/23, התייצב עוה"ד אושר טקאטש, ב"כ רשימת הליכוד למועצת העיר בעיריית חיפה יחד עם ממלא מקומו מר לאון בן מרגי, להגשת הרשימה בבחירות למועצת העיר חיפה הקרובות. קודם להגשת הרשימות, התייצבו מועמדי הליכוד ב-"מצודת זאב" שבתל אביב, מקום מושבה של הנהלת הליכוד, כדי להגיש את הרשימות לאישור וחתימה של ב"כ סיעת הליכוד בכנסת שר החינוך יואב קיש.
עיקרה של רשימת הליכוד מתבססת על תוצאות הפריימריז, הבחירות המקדימות שערך סניף הליכוד בחיפה בקרב 130 חברי מועצת הסניף המכהנים. ברשימה שובצו גם מועמדים נוספים כשהמטרה היא לדאוג לייצוג של אוכלוסיות שונות וקהילות בציבור החיפאי ובדגש על כך שכולם מגיעים משכונות ונועדו כדי לסייע לתושבי השכונות.
ברשימה נכללים 15 מועמדים, צעירים לצד ותיקים, ילדי הארץ לצד עולים מבריה"מ אתיופיה וצפון אפריקה. כמו כן קבוצת הנשים זוכה לייצוג מרשים עם 4 נשים בעשירייה הראשונה. כפי שצויין, השכונות מהוות את לב ליבה של רשימת הליכוד כשקריית חיים זוכה לייצוג של 3 מועמדים במקומות 1-7. גם שכונות נווה דוד, שפרינצק, קריית אליעזר, נווה שאנן ובת גלים זוכות לייצוג. אין ספר כי מדובר ברשימה המגוונת ביותר אשר מתמודדת למועצת העיר חיפה.
במקום הראשון: יניב בן שושן, בן 42 נשוי ואב ל-4 ילדים, נולד בשכונת הדר עליון, שירת כלוחם בחטיבת גולני, בעל תואר ראשון בסטטיסטיקה מאוניברסיטת חיפה שם כיהן גם כיו"ר אגודת הסטודנטים בשנת 2008. בן שושן כיהן כחבר מועצת עיר בין השנים 2008-2013 ולפני כחודשיים נבחר להוביל את הליכוד בחיפה.
במקום השני: רו"ח אלי בן דיין, בן 42 נשוי ואב ל-3 ילדים, נולד בשכונת נווה דוד ומתגורר כיום בקריית חיים. לבן דיין תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות מאוניברסיטת חיפה, הוא חבר מועצת עיר מכהן משנת 2018 מטעם רשימת הליכוד ופעיל בקרב בקרב קרית חיים והשכונות ופועל לקידום הכלכלי וההי טק בעיר
במקום השלישי: שלמה עם שלם, בן 57, עלה לארץ מאלג'יריה ומתגורר בשכונת נווה שאנן. הוא איש היי-טק בתחום התעשיות הביטחוניות ונמנה על קבוצת מנהיגות יהודית בליכוד.
במקום הרביעי: משה אלברט, בן 56, הוא יזם נדל"ן ועוסק בעיקר בהתחדשות עירונית.
במקום החמישי: גבי (גברה) וורקו, נשוי ובן 46 נציג הקהילה האתיופית בחיפה, מתגורר בשכונת נווה דוד. וורקו עוסק כשדרן בערוץ האתיופי ובעבר שימש כעוזרו הפוליטי של ח"כ ד"ר אברהם נגוסה מטעם הליכוד.
במקום השישי: עו"ד מיקי בן יצחק, מנכ"לית ובעלים של חברה בתחום התעשיות הביטחוניות, המתגוררת בקריית חיים.
במקום השביעי: חנה בן זקן, תושבת קריית חיים
במקום השמיני: עמוס פרל, בעל עסק בתחום התעשיות הביטחוניות.
במקום התשיעי: ילנה כץ ילידת בריה"מ, תושבת בת גלים ופעילה מוכרת בליכוד.
במקום העשירי: ילנה קוצ'ין, ילידת בריה"מ, תושבת שכונת הדר ומורה במקצועה. מרכזת בליכוד החיפאי את פעילות העולים מבריה"מ והקהילה המבוגרת.
במקומות 11 ו-12, מובילי ארגון "קול השכונות" שהודיעו לאחרונה על תמיכה ברשימת הליכוד, סמיון גילסקר וברוך דרור, שניהם תושבי קריית אליעזר. סמיון עלה לישראל מבריה"מ וברוך הוא בעל תואר ראשון באווירונאוטיקה ותואר שני במינהל עסקים שהשתחרר לאחרונה מצה"ל בדרגת רב סרן לאחר שירות של שמונה שנים בחיל הים.
במקום ה-13: עו"ד דוד אוחנה, יליד שכונת בת גלים ומרכז הפעילות של צעירי הליכוד בחיפה.
במקום ה-14: דוד פלס, יליד 1930 לפי תעודת הזהות ובפועל יליד 1929. עלה לארץ ממרוקו והקים בית לתפארת בישראל. פלס זקן חברי הליכוד בישראל והמועמד המבוגר ביותר המתמודד למועצת העיר חיפה.
במקום ה-15 שסוגר את הרשימה: אחות אחראית מלכה טקאטש, המוכרת לרבים מאיתנו כאחות האחראית ממרפאת ר"ש (מקצועית) של הכללית. טקאטש היא תושבת נווה דוד ובעלת רקע עשיר בעשייה ציבורית התנדבותית למען הציבור בחיפה.

 

צילום: מיכה בריקמן

יניב בן שושן. יו"ר סיעת הליכוד בחיפהיניב בן שושן. יו"ר סיעת הליכוד בחיפה. "נדאג שיהיו סממנים יהודיים בכל העיר".צילום: מיכה בריקמן
רו"ח אלי בן דיין, חבר מועצת העיר מטעם הליכוד. צילום: מיכה בריקמןרו"ח אלי בן דיין, חבר מועצת העיר מטעם הליכוד. צילום: מיכה בריקמן
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות