אניס ארמלי, הפעיל החברתי החיפאי המוכר, מצטרף לרשימת "יש עתיד" למועצת העיר בראשות יוסי שלום

אניס ארמלי הפעיל החברתי החיפאי מצטרף לרשימת "יש עתיד" למועצת העיר, בראשות יוסי שלום ומתכוון לדאוג בעיקר לפיתוח ועידוד העסקים הקטנים בעיר

אניס ארמלי, הפעיל החברתי המוכר מאוד בחיפה, מצטרף מהיום לרשימת "יש עתיד" למועצת העיר חיפה בראשות יוסי שלום.
אניס בן 37, אבא למריה ומריתה, נשוי לחלא. אניס הוא פעיל חברתי, מנהל קהילות בחיפה, ובעל עסק תיירות.
כמו כן, הוא מייסד קהילת חיפה (הגדולה ביותר בעיר) המונה למעלה מ110 אלף חברים, מקים מרכז צעירים לפיתוח מנהיגות בעמותה גדולה, ומוביל הסיוע לנפגעים ממגיפת הקורונה בתחום העסקים בחיפה.
אניס מספר מה הדבר הראשון שיעשה עם כניסתו למועצה: "אפעל לפיתוח התעסוקה בעיר, בדגש על תמיכה בעסקים הקטנים, כמרכיב עיקרי לצרכי הצעירים בחיפה. כבעל עסק, אני מאמין שמבחר תעסוקתי ימגר את תופעת ההגירה השלילית ויחזיר את הרוח הצעירה לעיר האהובה חיפה. בנוסף, אני איש שמאמין בחיים משותפים ורואה בחיפה מודל לכלל הערים המעורבות בארץ. אפעל להעמקת השותפויות הללו בעיר, להשכנת שלום בעיר ולקידום חינוך עם רובד מהותי לסובלנות והכרת האחר."
יוסי שלום מברך על הצטרפותו של אניס לרשימה: "ההצטרפות של אניס אלינו מביאה יתרון אדיר לבעלי העסקים בחיפה. אניס הוא אדם שמתמצא בניהול ופיתוח עסקי וכלכלי מוצלח, וזה בדיוק מה שחיפה צריכה כדי להתפתח בכיוון הנכון. מעבר לכך אניס הוא מנהיג ואיש קהילה מסור שיוביל את האוכלוסיה החיפאית שלנו לחיים משותפים כחברת מופת, חברה ערכית וליברלית שכולם ירצו לקחת בה חלק."
צילום: מטה יש עתיד חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות