קייטנה לילדים ולבני נוער בעלי צרכים מיוחדים נפתחה הבוקר בטירת כרמל

הקייטנה פועלת בעיר זו השנה השלישית, במסגרת שיתוף פעולה בין עיריית טירת כרמל, המתנ"ס ואגף הרווחה ומציעה לחניכים ולחניכות בגילאי 18-5 מגוון פעילויות וסדנאות

ראש העיר, אריה טל ערך הבוקר סיור בקייטנה והתרגש: "ביקורים מהסוג הזה הם הרגעים היפים ביותר שיש לי כראש עיר. זו השליחות האמיתית שלנו"

הבוקר (רביעי) נפתחה בטירת כרמל קייטנת הקיץ לילדים ולבני נוער עם צרכים מיוחדים. הקייטנות, המתקיימות בעיר זו השנה השלישית בחודש אוגוסט, פועלות במסגרת שיתוף פעולה בין מתנ"ס טירת כרמל ועיריית טירת כרמל, אגף הרווחה והשירותים החברתיים.

בקייטנה, בניהולה של שרון גואני, משתתפים כ-30 ילדים ובני נוער עם צרכים מיוחדים בגילאי 18-5, והיא מתקיימת בבית ספר אבנר עם צוות מדריכות שמעניקות לחניכות ולחניכים המיוחדים תשומת לב והמון אהבה.

צוות הקייטנה כולל את מנהלת תחום הצהרונים, שירן אברהם; חבר דירקטוריון המתנ"ס, שוקי סקירה; רכזת הצהרונים, סיון פאר; ורכזת הצהרונים והקייטנות, תהילה מורד, ומופעל בה מגוון סדנאות ופעילויות להנאתם של הילדים ובני הנוער – כולן בתרומה ובהתנדבות: סדנת פיסול בבצק סוכר, בהנחיית דודה שני (ביליה); תנועה, קצב וצליל, בהנחיית עמית ליבר וחיה שוסטר; פעילויות ספורט, בהנחיית מאיר כהן ובהנחיית נדיב סימנטוב ולירון גור; התעמלות בוקר, בהנחיית סיגל פרלמוטר, סדנאות אפייה בהנחיית ניטל בן שמחון; אילוף כלבים, בהנחיית עידן ז'אן ורועי חודדה; פעילות עם כוחות הביטחון – כבאות והצלה, מגן דוד אדום ומשטרת ישראל; וסדנת חיתוך פירות, בהנחיית מעין בונפיל. כמו כן, מדי יום נהנים הילדים בקייטנה מקרטיבים קפואים וצוננים, תרומת החנות "הפנינה של משה" בעיר.

הבוקר ביקר בקייטנה ראש העיר, אריה טל שנפגש ושוחח עם הילדים ובני הנוער הנרגשים, אשר שיתפו אותו בחוויותיהם ובמגוון הפעילויות, וחיזק את ידי צוותי הקייטנה על עבודתם החשובה: "ביקורים מהסוג הזה הם הרגעים היפים ביותר שיש לי כראש עיר. אין סיפוק רב יותר מלהגיע לקייטנה ולראות מקרוב את המשתתפים נהנים ומאושרים. בשביל זה אנחנו כאן וזו השליחות האמיתית שלנו, להעניק ולאפשר לכל ילד ונער בטירת כרמל מסגרת חינוכית ומהנה בחופש הגדול, ולא לוותר על אף אחד. אני גאה בכל השותפים לעשייה ולמאמץ, ומודה לצוותי המתנ"ס על הפעילות המבורכת!".

חבר דירקטוריון המתנ"ס, שוקי סקירה: "אנחנו גאים בפעילות הקייטנה זו השנה השלישית, ובמגוון הפעילויות והסדנאות שהיא מציעה לאוכלוסיות המיוחדות מקרב ילדי ובני הנוער בעיר. תודה לכל השותפים בעירייה שמציבים את הנושא בראש סדר העדיפויות העירוני, נמשיך להשקיע במסגרות הללו גם בעתיד".

 

צילומים: דוברות עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות